Avshalom Sassoni/Flash90

מבצע חיסוני הילדים יצא לדרך אך ההורים לא ממהרים לקופות החולים

מבצע חיסוני הילדים נגד נגיף הקורונה נפתח הבוקר אך נראה שההורים לא ממהרים להתייצב כאשר עד הבוקר רק 22,300 מתוך כ-955 אלף ילדים הזמינו תור לחיסון. שר הבריאות: "החיסון הזה מגן קודם כל על הילדים עצמם"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

מבצע חיסוני הילדים יוצא היום (שלישי) רשמית לדרך וישראל הופכת למדינה השנייה בעולם שמחסנת ילדים בני 11-5 אחרי ארה"ב. למרות ההסברה של משרד הבריאות, נראה שההורים לא ממהרים עם הילדים למוקדי החיסונים בקופות החולים. מנתוני קופות החולים שדווחו אתמול עולה כי רק ל-2.35% מכלל הילדים בקבוצת הגיל הזמינו תורים לחיסון נגד נגיף הקורונה.

שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיע הבוקר למתחם החיסונים של קופת החולים מכבי בתל אביב כדי להתרשם מפתיחת המבצע ואמר: "החיסון הזה מגן קודם כל על הילדים עצמם". לדבריו: "כמו חיסונים מפני מחלות אחרות, גם חיסון קורונה מגן מפני מחלה קשה בילדים ואין שום סיבה ואין שום תירוץ והיגיון בלחשוף את הילדים למחלה שיש חיסון שמגן עליהם מפניה".

השר הורוביץ הוסיף: "המחלה הזאת בילדים, גם בשלב האקוטי, יכולה להיות קשה. אנחנו רואים את זה אצל הרבה ילדים שכבר חלו ומפתחים את התופעות האלה של 'לונג קוביד' או כל מיני סיבוכים. אין שום סיבה שהילדים יעברו את זה. מיליוני ילדים בעולם התחסנו, זה עבר אישורים של FDA ו-CDC, ואני מניח שזה יאושר לשימוש בכל העולם. ההמלצה שלנו היא שכל הילדים מגיל 5 ומעלה יתחסנו ויגנו על עצמם.

"אנחנו יודעים היום בנתונים שרוב גדול של הנדבקים המאומתים הם ילדים, פשוט ילדים שלא התחסנו. ההיגיון אומר שברגע שהם יתחסנו בהיקפים גדולים אנחנו נוריד לגמרי את הגל הזה של הקורונה אצלנו. אני חוזר, הדבר הכי חשוב בעיניי זה שהילדים עצמם לא יחלו, לא יצטרכו להישאר בבית. מעבר לזה יש גם כמובן תועלת חברתית-כלכלית וזה יעזור לכולנו להוריד את הגל לגמרי".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שקריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

באמת בפועל אחוז הנפטרים נטו מקורונה הוא זניח לחלוטין ביחס לכל הטרללם שעושים בעולם ובארץ סביב הוירוס הכי מעשיר מאז תחילת תעשיית הפארמה. אז למי זה כל כך משתלם להחזיק את זה כל הזמן בתודעה ולהשקיע בזה כל מה שצריך על מנת ליצור שוק אדיר של צרכנים כרוניים לחיסונים? תשאלו את פרופ' גבי ברבש שכבר 20 שנה הוא דירקטור בכיר בחברת הייצור של חיסוני פייזר, כשבמקביל היה מנכ"ל בי"ח איכלוב וגם שימש בתפקיד הבכיר של – לא פחות ממנכ"ל משרד הבריאות!!! מה שלא הפריע לו לרוץ מתחילת שיווק המגיפה לכל מדיה אפשרית ולדחוף את שיווק החיסונים ליצירת שוק צרכנים כרוני, בלי שאף אחד יזכיר לו כלום… ניגוד עיניינים? השתגעתם? ותשאלו גם את שני הפרופסורים שבעקבות המחקר הנכבד שלהם החליטו לפני מספר חודשים לתת לפני אישור בעולם את המנה השלישית "הבוסטר", שמסתבר שהם מקבלים מימון שוטף לא פחות מאשר מ…ניחשתם -מפייזר!! ותשאלו את מכון ויצמן למדע היוקרתי שכששומעים מומחים מטעמו, אף אחד לא טורח להזכיר, שהמכון ממש שותף עסקי של פייזר משנת 2016!!! ותבדקו לכמה גופי רפואה תורמת פייזר בשוטף, ואז תיווכחו שכנראה כולם טועמים משהו מהעוגה…אז כשהפה מלא בקצפת הטעימה אי אפשר לקלקל את החגיגה…ואם זה נשמע לכם מרחיק לכת לחשוד בחברות תרופות וחיסונים שישלמו לכאורה "שוחד"…תקתקו שנייה בגוגל "טבע –קנסות" וכן גם "פייזר –קנסות" ותראו כמה מאות מיליונים נגזרו עליהם לשלם בגלל שיחוד רופאים וכל מי ומה שיכולים לעזור בשיווק תרופות…אז למה שעכשיו נאמין להם על עיוור ונרוץ לחסן את כל חלקי האוכלוסייה כולל ילדים רכים?!!! כשסיכוי האמתי למות מהוירוס קלוש ביותר!!!השתגענו?!!!  

אמת לאמתה!!!!!!!!!!!!!כל פרט ניתן לאימות בבדיקה קלה…וכל מי שרוצה להמשיך לתת אמון עיוור שיבושם לו! אבל לכתוב "שקרים" באורך של קילומטר מתוך שיתוף פעולה אוטומטי זה כבר גובל בהטעיה והרי מצווים ועומדים על קיום "מדבר שקר תרחק"!
א. בעניין מספר הנפטרים מקורונה? ראו את הנחיות ארגון הבריאות העולמי WHO מחודש 4/20 לדווח כסיבת המוות "מת מקורונה" – כמעט על כל נפטר אפשרי, גם אם יש לו מחלות רקע שאפשר שמת בעטיין וגם כאשר כלל לא בוצעה בדיקת קורונה בחולה זה, יש לדווח ש"מת מקורונה". ב. העובדות לגבי ברבש? רק תקתקו ותראו שהכל אמת כולל העובדה הנוספת שבמקביל לשיווק החיסונים באצטלה של המומחה האובייקטיבי הממליץ לכולם להתחסן ולחסן, הוא לא שוכח לעודד את בעלי המניות והמשקיעים, בקשה תקתקו "כלכליסט – ברבש" ותראו כתבות מפורשות עם ציטוטים
ג. בקשר לשני הפרופסורים מבי"ח שיבא שבעקבות מחקרם הנכבד החליטו לתת את הבוסטר? תקתקו ותמצאו כתבות עם העובדה הפשוטה שהם מקבלים מימון למחקריהם מפייזר!!! ד. לגבי השותפות של מכון ויצמן עם פייזר ? אפשר פשוט להיכנס לאתר של מכון ויצמן ולראות דיווח מלא על הקמת השותפות בשנת 2016 כשנחתם חוזה עם פייזר להקמת חברה משותפת!!!
כל העובדות הנ"ל ורבות אחרות, הן לא "פייק ניוז" ולא "קונספירציות", והם בוודאי מהווים רקע מספיק ביותר לחשש סביר לאמינות התנהלות כל הגורמים המנווטים את השתלשלות הטיפול בהתפרצות הוירוס, ועצם השתיקה ואי הגילוי הנאות מצד גורמים נוספים לעובדות האמת הנ"ל, רק מעצימה את הצורך בחשדהו ועוד פעם חשדהו…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture