Olivier Fitoussi/Flash90

ה'הוכחה' של בן גביר שהוא לא גזען: "רוצה לזרוק מפה את עופר כסיף"

"בנט משתף פעולה עם אויבים", טוען יו"ר עוצמה יהודית שמבהיר מה לדעתו צריכים לעשות לערבים שאינם נאמנים למדינה - תוך שהוא טוען כי הוא לא גזען, ויש לו הוכחה ניצחת • וגם: מה התמונה התלויה לו בחדרו במשכן הכנסת?

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר התראיין למגזין 12 וסיפר על התכנית שלו לעידוד הגירה של אויבי ישראל המתגוררים למדינה, שיעברו לאירופה תמורת מענק כספי. לדבריו, אירופה "משוועת לידיים עובדות", ולכן יש לשלוח לשם כל "אדם שאינו נאמן למדינת ישראל".

הוא מסביר: "מי שלא נאמנים הם אלה שרוצים לפגוע ביהודים באשר הם יהודים. שמרימים ידיים על חיילים, זורקים אבנים על שוטרים, מתפרע, מסיתים או כותבים ברשתות שצריך לחסל יהודים. הם אויב מבעבע שנמצא כאן"

"ההוכחה שאני לא גזען היא שהראשון שאני רוצה לזרוק מכאן הוא עופר כסיף, יחד עם אלה מנטורי קרתא שמחבקים את נשיא איראן. הייתי שולח אותם במטוס במושבים הראשונים".

יתר חברי הכנסת של הרשימה המשותפת ורע"ם, כולם ערבים, הם הבאים בתור. "אני רואה את האויבים האלה יום יום בכנסת", הוא מתאר. "הרבה פעמים במליאה אחד צועק על השני וכולם מתפוצצים על כולם, ואז אתה יוצא החוצה ורואה אותם צוחקים ומתבדחים והכול סבבה. אצלי זה לא משחק, כשאני רואה אותם הם עוברים לצד השני. אני לא מדבר רק על אחמד טיבי, עופר כסיף ואיימן עודה, אלא גם על מנסור עבאס. בנט משתף פעולה עם אויבים".

"חלק גדול מהערבים נאמנים למדינה, רוצים ללכת לעבודה ולהתפרנס, ומבחינתי אהלן וסהלן. תמיד כשאני בא לאבו גוש אני אומר לאנשים שם 'אם כל הערבים במדינה היו כמוכם, היה כאן מזמן שלום'. אבל אלה מתוכם, ולצערי הם לא מעט, שרוצים שהדגל והצבא יימחקו והאנשים שגרים כאן ייהרגו, למה שלא נשלח אותם מכאן?"

במגזין של חדשות 12 מתואר, כי בלשכתו של בן גביר בכנסת תלויה תמונה גדולה שלו, הולך לבד, שפוף ומדוכא, במסדרונות המשכן. היא צולמה רגעים לאחר שיצא מפגישה עם הרב רפי פרץ, דקות לפני סגירת הרשימות בבחירות מועד ג' בינואר 2020, ובה התבשר כי יו"ר הבית היהודי דאז הפר את הסיכום עמו לריצה משותפת. בן רגע הוא נדחק מהרשימה המאוחדת של הימין.

"זו תמונה מאוד עצובה מבחינתי", מסביר בן גביר. "זה הרגע שהוא זורק אותי מהלשכה. אני הולך שם לבד וכואב לי ממש. אני איש של חברות, ושמתי אותה כאן כדי לזכור שאני מסתובב כאן עם פוליטיקאים ופוליטיקה זו פוליטיקה".

הכתבות המעניינות ביותר

2 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין על בן גביר. יהודי אמיתי, גאה ביהדותו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו