Yonatan Sindel/Flash90

אחרי המעצר האלים: בלשי המשטרה שעצרו את חיים מזרחי נחקרים במח"ש

בלשי המשטרה שהיו מעורבים במצערו האלים של חיים מזרחי נחקרים בשעה זו במשרדי היחידה לחקירת שוטרים. בתוך כך, בעקבות תקיפתו של הבחור החרדי ואלימות שוטרים כלפי מפגינים ומתפללים ח"כ בן גביר מבקש דיון מיוחד בכנסת

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

בלשי המשטרה שהיו מעורבים במצערו האלים של חיים מזרחי נחקרים בשעה זו במשרדי היחידה לחקירת שוטרים. חוקרי המחלקה אספו בימים האחרונים חומרים נוספים מזירת האירוע וכאמור, היום (ראשון) זימנו לחקירה את שלושת הבלשים החשודים. החקירה מגיעה לאחר שמזרחי הוכה באכזריות על ידי שוטרים ונעצר כשהעיר לשוטרים כי הם פגעו ברכב חולף, בית המשפט ביקר קשות את מעצרו.

בתוך כך, בעקבות תקיפתו הקשה של חיים מזרחי מיום רביעי האחרון בירושלים דורש ח"כ בן גביר לקיים דיון דחוף בנושא בוועדה לבט"פ. בדברי ההסבר לדיון שיזם ח"כ בן גביר, אליו הצטרפו גם חברי הכנסת מיקי זוהר ועמיחי שיקלי נכתב בין היתר כי: "בנוסף לתקיפת מזרחי, גם בהילולת הבבא סאלי עולות תלונות קשות על אלימות שוטרים.

זאת ועוד, בתקשורת פורסמה הקלטת קשר בה נשמע שוטר מפעיל המכת"זית מתריע מפני הפעלת המכת"זית לעבר אנשים שאינם קשורים למחאה והולכים ברחוב צר. המכת"זית הופעלה ובמהלך ההפעלה נפגע מפגין בראשו".

ח"כ בן גביר טען כי: "ברחובות צפופים אין כל מקום לעשות שימוש באמצעי זה, הוא גורם בהכרח לפגיעה בכלל האוכלוסייה המתגוררת במקום". לאור זאת, ביקש ח"כ בן גביר לכנס דיון דחוף בנושא בוועדה לביטחון פנים לצורך תיקון המחדל ושמירה על האזרחים שומרי החוק במדינת ישראל.

צעיר חרדי הותקף באלימות על ידי המשטרה; אייכלר דורש דיון דחוף בכנסת


כזכור, במקרה המזעזע, שהתרחש ביום רביעי האחרון ותועד באמצעות מצלמות של עוברי אורח ומצלמות אבטחה באזור, עברו מספר בלשי משטרה עם רכבם בין שני רכבים – וכתוצאה מכך 'שפשפו' את אחד הרכבים. חיים מזרחי, בחור צעיר ששהה בסמוך וראה את המקרה, ניגש להעיר לשוטרים כי זה מעשה לא ראוי.

כשחיים התקרב לרכב הבלשים ביחד עם חברו, הם קפצו החוצה – והחלו להכות אותו ללא סיבה. בתיעוד נראה חיים מנסה להתגונן מפני המכות הבלתי-צפויות, אך במקום שהבלשים יעזבו אותו במנוחה הם גררו אותו בכוח רב לרכב המשטרתי הסמוי.

במשך מספר שעות לא היה ידוע מה עלה בגורלו, אלא שהבוקר התקיים דיון בבית המשפט – בה ניסתה המשטרה לדרוש את הארכת מעצרו של חיים בתואנה כי "הוא תקף שוטרים". השופטת שצפתה בתיעודים הזדעזעה מהמקרה, והורתה לשחרר אותו במידיית לאחר שנעצר על לא עוול בכפו.

לאחר שחרורו סיפר חיים בדמעות את אשר התרחש עמו לאחר המעצר האלים, מעצר בו הוא שהה במשך לילה שלם. "אני לא חושב שזה בסדר לתת ככה לשוטרים בלבוש אזרחי לפוצץ אזרח במכות". "אני בסך הכול בן אדם" סיפר חיים בדמעות. "לא עשיתי כלום, אפשר לאזוק אותי – אבל לשבור לי את העצמות?".

חיים סיפר כיצד לאחר שהוכנס בכוח לניידת המשטרה הסמויה – הוא עבר השפלה והתעללות נוספת. "הם שמו אותי על רצפת הניידת ודרכו עלי. נתנו לי אגרופים וצחקו. זה הכי משפיל שיש בעולם. הבלש צחק עם הנהג מקדימה 'הנה תפסנו עוד אחד' תוך כדי שהוא נותן לי אגרופים".

"בתחנת המשטרה ביקשתי כוס מים ובמשך כל הלילה לא הביאו לי, רק צחקו עלי. זה הכי משפיל שיש. עשר שעות הושיבו אותי על כיסא ופשוט לא התייחסו אלי. גם לעורך דין שלי לא נתנו להיכנס, אפילו שהוא הראה להם תיעודים. השוטרים ידעו שאני צודק ולא עשיתי כלום" סיפר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שוטרים זבל!!!!

בעזה הם ישלמו על מעשיהם בעולם הזה ובעולם הבא כל המחלות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture