OLIVIR FITOASI FLHS90

המחאה עבדה – ובאסם נכנעו סופית: מוצרי החברה לא יתייקרו, גם לא בעוד 3 חודשים

מחאה חברתית שקראה להחרים את מוצרי חברת אסם, הגיעה לאחר שבחברה התכוונו לעלות ולייקר את מוצרי המזון שהם משווקים לציבור. כשבאם ראו את המחאה, הודיעו על דחיית העלייה בשלושה חודשים - והערב נכנעו סופית ולא יעלו סופית

אמש (רביעי) הודיעו בחברת אסם כי הם החליטו על דחיית עליית מחירי מוצרי החברה בעוד שלושה חודשים, לאחר חג הפסח. שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי מיהרו לקחת קרדיט למהר, מאחר והם שלחו מכתב ובו 'ביקשו' מאסם שתדחה את עליית המחירים. אלא שבפועל אסם נכנעה עקב לחץ ציבורי. הערב אסם נכנעת לגמרי.

כזכור, בתקופה האחרונה דיווחו על עליות מחירים משמעותיות בכלל המשק, כולל מחירי הדלק והחשמל. באסם מיהרו לקפוץ על המציאה – והחלו ראשונים לעלות מחירים על המוצרים שהם משווקים לציבור. אחרי אסם הגיעו עוד מספר חברות ייבוא מזון בישראל, שהודיעו על כוונתם לעלות מחירים.

לאחר שהציבור התחיל להרגיש בכיס שת עליית המחירים, החלה מחאה חברתית שקראה להחרים את כלל מוצרי החברות שמעלות מחירים, ובפרט אסם. כאמור, בתחילה הודיעו באסם על דחיית עליית המחירים לעוד שלושה חודשים. אלא שהמחאה לא גברה ואף התעצמה, כשבעצם אסם עשתה צחוק מהציבור.

הערב הודיעו באסם כי החליטו סופית לדחות את עליית המחירים. "החודש האחרון היה קשה לנו", אמר מנכ"ל אסם-נסטלה אבי בן אסאייג בסרטון מצולם שהופץ. לטענת אסאייג בחברה החליטו סופית כי לא יעלו את המחירים. "שמענו את קולות הציבור – והחלטנו לבטל את עליית המחירים. אנחנו בחברה נספוג את המחיר", הוסיף אסאייג.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קדימה לחברה הבאה…!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו