Olivier Fitoussi/Flash90     

"המשך אפליה ופגיעה מכוונת במגזר החרדי": התגובות לתוכנית האטומה

כבר במהלך מסיבת העיתונאים לעג דרעי לבנט וליברמן. בהמשך הצביע על "החלוקה האכזרית שלכם בין ״טובים״ ו״רעים״" ותקף: "איבדתם את החמלה". חה"כ פינדרוס: "בנט השתמש ברטוריקה של 'אנשים טובים', כי יש כמובן 'אזרחים רעים'"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

יו״ר ש״ס אריה דרעי תוקף הערב (רביעי) בחריפות את תוכנית הממשלה להפחתת יוקר המחיה שהוצגה מוקדם יותר על ידי ראש הממשלה בנט, שר האוצר ליברמן ושרת הכלכלה והתעשייה ברביבאי. כבר במהלך מסיבת העיתונאים לעג דרעי לשלושה ואמר כי "לפיד חכם. לא רצה להשתתף במסיבת הישראבלוף",

"את מסיבת העיתונאים של בנט וליברמן אפשר לשדר בתכנית ״המתחזים״", פתח דרעי את תגובתו לתוכנית, "הצמד המבוהל, שעד לפני שבועיים אמר שהכל גן עדן והפגין אטימות למצוקה הכלכלית, נלחץ מקמפיין ש״ס שהצית את המחאה הציבוריות והלחץ התקשורתי", הוסיף יו"ר ש"ס.

לדברי דרעי, השלושה "גיבבו כמה צעדים מבולבלים שנועדו להיטיב רק עם ״המשפחות הטובות״ – שם קוד להמשך האפליה והפגיעה המכוונת באוכלוסיות הפריפריה והמגזר החרדי, שימשיכו לכרוע תחת יוקר המחיה".

יו"ר ש"ס הוסיף לתקוף את התוכנית ואמר: "זו לא התכנית שתוריד את יוקר המחיה! זו אחיזת עיניים שנועדה להוריד את הלחץ הציבורי. בנט ולפיד, החלוקה האכזרית שלכם בין ״טובים״ ו״רעים״ מזעזעת. אף ילד במדינת ישראל אסור שיהיה רעב! איבדתם את החמלה, איבדתם את הבושה, איבדתם את הקשר עם העם בישראל. כולם ראו עד כמה הלחץ הציבורי מבהיל אותם. לא נרפה ולא נשתוק עד שנוריד באמת את יוקר המחיה ונביא רווחה כלכלית לכוווולם".

ח"כ יצחק פינדרוס מיהדות התורה מסר בתגובה "למסיבת העיתונאים של שר האוצר בה נוכח גם ראש הממשלה" כי "אזרחי ישראל ראו הערב את ראש הממשלה שלהם נלקח בשבי על ידי שר האוצר, רק היה חסר עיתון של היום ודרישת כופר".

לדברי חה"כ פינדרוס: "בנט השתמש ברטוריקה של 'אנשים טובים', כי יש כמובן 'אזרחים רעים'. אלו שליברמן דיבר עליהם השבוע והאשים אותם באופן שקרי ומעוות ביוקר המחיה – החרדים". לסיום אמר: "אני קורא לשירותי הביטחון במדינת ישראל באופן בהול – שחררו את בנט".

ח"כ יעקב אשר הוסיף ואמר כי "הבשורה היחידה של בנט וליברמן, הערב, לעם ישראל: 'לכם ימשיך להיות רע, אבל תתנחמו בכך שלחרדים ולשכבות החלשות יהיה עוד יותר רע'".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד תקף אף הוא את התכנית הכלכלית שהציגו היום בנט וליברמן ואמר: "מס עבאס-כן, הפחתת מס לאזרחים-לא. זו תכנית קמצנית שרובה אחיזת עיניים על ידי ממשלה שאחראית לתמרוץ עליות המחירים".

קרעי הוסיף: "אחרי שהקדישו חודשים ארוכים להעלאות מיסים כמעט בכל תחום וגרמו לגל של עליות מחירים, הם עכשיו מגלגלים עיניים בהתחסדות. ליברמן משקר לציבור וקורא לזה הפחתה בתעריף החשמל, כשמדובר בהעלאה של 3.7%. שלא לדבר על הילדים בגילאי 0-6 שנעלמו מהתוכנית, כאילו העלות שלהם זניחה".

"במקום לתקן את מה שקלקלו ולהוריד מיסים, במקום לפתוח את השוק לתחרות אמיתית ולהסיר חסמים ובמקום להוריד את מס הבלו על הדלק ואת המע"מ על החשמל והמים, הם מציגים בפנינו צעדים קטנים, קמצניים, שמשאירים את החלשים ביותר חסרי אונים, ממשיכים להעלות מחירים בפריפריה ודואגים רק לתמונת יח"צ של הממשלה הרעה הזו, וללא שום התייחסות וסיוע לעסקים ולנפגעי הקורונה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לכבוד יו"ר ש"ס מכלוף דרעי/פינדרוס ושות'
מדוע לפני שנה נתת יד להורדת מס הרכישה למשקיעים בנדל"ן וגרמת ביודעין לעלייה במחירי הדיור ועכשיו כל משפחה חרדית צריכה להוסיף עוד 1000 ש"ח לחודש למשכנתא בשביל לקנות דירה, וזה הרבה יותר מכל מה שליברמן ובנט עושים לנו עכשיו
טול קורה מבין עיניך ותעבוד באמת בשביל מי ששלח אותך

חזקו ואמצו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture