באופוזיציה תקפו את נתניהו שהגיב: אני הולך להיות אתכם עוד הרבה זמן

פרשת הצוללות ממשיכה לעורר סערה במערכת הפוליטית: הרצוג הצהיר כי ידרוש הקמת וועדת חקירה, לפיד התלונן כי מנסים למוסס את הפרשה ונתניהו הגיב לכולם: תורידו הילוך. באותה מהירות שהבלונים מתמלאים באוויר, הם מתרוקנים מאוויר

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

פרשת הצוללות ממשיכה לעורר סערה במערכת הפוליטית. בפתח ישיבת סיעת המחנה הציוני, אמר יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג כי "ביום רביעי נביא להצבעה במליאה הצעה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית שתחקור את פרשת הצוללות. אני קורא לכל חברי הכנסת להצביע בעד. אין מנוס מבירור האמת".

הרצוג הוסיף: "מי שמפחד מאור השמש זה בנימין נתניהו", אמר הרצוג שטען כי "הפרשה מעוררת שאלות חמורות ובמיוחד מבליטה את העובדה שראש הממשלה והממשלה נמנעים כבר שנים להכיל כללי אתיקה על שרים".

בפתח ישיבת סיעת יש עתיד, אמר ח"כ יאיר לפיד: אני רואה כבר שלושה ימים את הנסיון למוסס ולהעלים את פרשת הצוללות. לא ילך להם. לא ילך להם מפני שלא מדובר בסיפור פוליטי. מדובר בצה״ל. מדובר בערבוב רעיל ומסוכן של עורכי דין ממולחים בצה״ל. בחיילים שלנו. בבנים שלנו. בבטחון שלנו".

בהמשך אמר לפיד: "בואו נזכור: מי שקונה צוללות, בסוף לא קונה נגמ״שים ממוגנים, או מעילי רוח לטנקים, או כיפת ברזל, או אפודים קרמיים. זה אותו תקציב. זה לא כסף שצומח באוויר. וכשעושים החלטות כאלה, השיקול צריך להיות הכי נקי בעולם, הכי נטול השפעות זרות. כשעושים החלטות כאלה סביבת העבודה של ראש הממשלה צריכה להיות הכי שקופה. אין דבר כזה שאומרים לנו, ״זה בסדר, ראש הממשלה לא ידע כלום.״ אם ראש הממשלה לא ידע כלום, זה מאוד לא בסדר".

"הנושא הזה צריך להיחקר. למה שמרון לא אמר כלום לראש הממשלה? למה זה הוסתר מחברי הקבינט ומחברי ועדת החוץ והבטחון? כמה כסף הוא קיבל? על מה הוא קיבל את הכסף הזה? למה הם שכרו אותו? אף אחד לא שוכר את פרקליטו האישי של ראש הממשלה, כדי לקדם את העסקה הבטחונית הכי גדולה בתולדות המדינה, אלא אם כן הוא משוכנע שייצא לו מזה משהו. שש שנים שמרון עובד איתם. מה יצא להם מזה? איזו עמלה קיבלה החברה של מיקי גנור? כל השאלות האלה מחייבות תשובה".

נתניהו: תורידו הילוך. אין כלום

בפתח ישיבת סיעת הליכוד, ענה להם ראש הממשלה בנימין נתניהו אשר פתח בדבריו על מאמצי הממשלה לפיתוח באר שבע שהפכה מעיר נידחת לבירת הסייבר של ישראל ועל הרפואה המתקדמת בארץ כאשר לדוגמה סיפר נתניהו על בית חולים לילדים שמטפל בילדים מכל רחבי העולם.

"אני אומר את כל זה כי יש מי שמתעקש כל הזמן להשחיר את פניה של ישראל. יש פה פשוט מה שאני קורא: "תעשיית הדכדוך". כל הזמן כמה רע פה, כמה לא טוב פה, כמה עוול יש כאן. ואני אומר את ההפך הגמור. ואין פלא שאותם אנשים שמובילים את תעשיית הדכדוך הם גם אלה שכל הזמן, מדי שבוע ולפעמים מדי יום, מפריחים מדי יום בלונים מלאי אוויר. באותה מהירות שהבלונים מתמלאים באוויר, הם מתרוקנים מאוויר. כך קורה גם הפעם.

"אז אני אומר לכל מי שאצה לו הדרך – תורידו הילוך. אתם יכולים להירגע. אני הולך להיות אתכם עוד הרבה זמן", אמר נתניהו שהוסיף: "אני רוצה לומר משהו מיוחד לחבריי באופוזיציה: אתם רוצים לשכנע את הציבור הישראלי בעמדתכם? תציגו את העמדות שלכם. אתם תציגו את העמדות שלכם בפני הציבור, אנחנו נציג את העמדות שלנו ואת ההישגים שלנו בפני הציבור – והציבור ישפוט.

"ככה עובדת דמוקרטיה. אנחנו נמשיך להקדיש את מיטב זמננו ומרצנו לבצר את ביטחונה של מדינת ישראל, לפתח את כלכלתה של מדינת ישראל, לדאוג לרווחתם של אזרחי ישראל. כך אנחנו עושים סביב השולחן הזה וכך נמשיך לעשות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture