חושבים שאתם מבינים בחופשות כשרות בחו"ל? שינפלד תיירות זו הבחירה הטבעית שלכם

שומרי כשרות שמחפשים חברת תיירות לטוס איתה לחו"ל בפסח כבר מבינים זמן רב שאם חשוב להם לטייל למקום יפה, לישון במלון יוקרתי, לאכול ארוחות כשרות גדולות ולטייל במקומות מעניינים – יש בחירה טבעית והגיונית אחת בלבד וחברת נופש ברמה אחת מעל כולם. קוראים להם שינפלד תיירות

כתבות נוספות בנושא:

שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
צילום רחפן: הזרימה והנוף המדהים בנחל זוויתן עליון • צפו
ספינות המשא עוגנות מול חופי עכו • תיעוד
הרוחות העזות טלטלו את הרכבל באתר החרמון • צפו

בוחרים שינפלד בגלל הניסיון

שינפלד תיירות נחשבת חברה ותיקה ובעלת ניסיון רב – יותר מ-30 שנה ליתר דיוק. לחברת שינפלד תיירות אלפי לקוחות חוזרים שבוחרים בהם שוב ושוב כחברת הנופש המועדפת. מנהלי שינפלד משקיעים מדי שנה המון  זמן ומחשבה, חותמים שיתופי פעולה עם בתי מלון יוקרתיים, מכשירים שפים בינלאומיים, סוגרים עם אומנים מפורסמים להופיע בחופשות, ועובדים עם מדריכי הטיולים הכי טובים. לשינפלד יכולות ניהול, ארגון ולוגיסטיקה שאין לאף חברה אחרת ואת זה רואים בא לידי ביטוי בחופשות המוצלחות שלהם.

בוחרים שינפלד בגלל המלונות היוקרתיים

שיתופי הפעולה של שינפלד עם מלונות מוכרים כמו הילטון דיסלדורף, הילטון דאבל טריי ברטיסלבה, הילטון הואה-הין בתאילנד, שרתון גולף ברומא, הילטון קפריסין, הילטון פודגוריצה, הילטון דרזדן, הילטון סופיה ועוד, הפכו לשם דבר. בפסח הקרוב יטוסו בע"ה לריזורט שרתון רודוס ביוון – ריזורט ענק ויפהפה שממוקם באופן מושלם קרוב למרכז העיר רודוס ורק 10 ק"מ משדה התעופה. חדרים וסוויטות בסטנדרט יוקרתי של רשת שרתון, 5 בריכות שחייה עם בריכה פנימית מחוממת ובריכת ילדים חיצונית, בתי כנסת מהודרים, לובי מפנק, חדרי אוכל  מרווחים, בר אירי של שינפלד, חדר כושר, סאונה וג’קוזי.

בוחרים שינפלד כי האוכל הכשר ברמה הכי גבוהה  

האורחים שמחפשים נופש כשר בחו"ל עם אוכל כשר וטעים נהנים אצל שינפלד מהמטבח הטעים והכשר לפסח, במגוון אדיר של סוגי מאכלים, ארוחות בוקר, צהריים וערב מלאות ובשבת וחג קידוש מפואר. ברים ענקיים של מיני בשרים, דגים, מרקים, סלטים וקינוחים כגון עוגות, קונפיטורות ומעדנים. שינפלד מקיימים בחג שלושה סדרים מלכותיים וחגיגיים במיוחד. במהלך היום פתוח בר אירי שמגיש משקאות ומעדנים מפתיעים כשרים לפסח. כשרות: גלאט כשר לא שרוי'ה וללא קטניות תחת פיקוחו של הרה"ג הרב משה נחשוני שליט"א

 

בוחרים שינפלד כי ליל הסדר שלהם גדול ומפואר

על מנת לקיים סדר גדול ויפה שינפלד בוחרים במיוחד בתי מלון גדולים שיש בהם אולמות מרווחים.
כך מתאפשר להכניס כמו גדולה של אורחים לאולם אחד כדי לחגוג ביחד בלהרגיש באמת כמו בני חורין. בפסח מתחילים בתפילת חג בבית הכנסת, אחר כך עוברים לאולמות בחדרי האוכל שעוצבו ע"י מעצבים מקצועיים עם מפות חגיגיות וסידורי פרחים לצד קערות הסדר ובקבוקי יין. מתקיימים 3 סדרים שונים כשבסדרים המרכזיים עורכי הסדר קוראים בהגדה לצד שירי חג עם גדולי הזמר. סעודת החג המלכותית מורכבת משפע של מאכלים יהודיים, שמכינים השפים של שינפלד. לילדים כמובן יש אפיקומן עם מתנות מפתיעות, ואחריו כולם יחד נשארים ל"טיש" עד אור הבוקר.

 

בוחרים שינפלד בגלל הטיולים והאווירה

חובבי טיולים יודעים שברודוס הכל קרוב. בעצם, כל אחד יכול בקלות לצאת בעצמו לטייל, רגלית או ברכב.
מדובר על מבחר גדול של אתרי טיול ואטרקציות מעניינות כגון העיר העתיקה, העיר החדשה, עמק שבעת המעיינות, עמק הפרפרים, האי סימי, לינדוס העיר הלבנה, הריביירה התורכית, טיולי ג'יפים בהרים ועוד.  מי שמרגיש יותר ספורטיבי מוזמן לנסות מזלו בשייט, בצלילה, שנורקל, קיאקים, סירות מפרש, סקי-מים, גלישת גלים, מגרשי טניס, טניס-שולחן, כדורעף חוף, אופני הרים, טיפוס הרים, רכיבה על סוסים, מסלולי הליכה וגם שופינג למתעניינים. במהלך חופשת פסח יתארחו בשינפלד אמנים מוכרים, יהיו הרצאות, ערבי עיון ותרבות, ובמלון יפעל מיני קלאב לילדים עם בייביסיטר והפעלות מיוחדות לצעירים.

 

בוחרים שינפלד בגלל הליווי הצמוד במהלך החופשה

אחת החברות הבודדות שמנהליה מגיעים בכבודם ובעצמם למלון ללוות את האורחים במהלך החופשה כולל המנכ"ל מר ישראל שינפלד והכל כדי להעניק הרגשת ביטחון ללקוחות ולוודא שהכל מאורגן כמו שצריך. יותר מ-30 שנות פעילות מוכיחים שאין לכך תחליף. האורחים שקטים כי בכל רגע יש נציג בשטח שאפשר לסמוך עליו – אם מתעוררת בעיה או איזה עניין או סתם שאלה שמבקשת פתרון צוות שינפלד תמיד נמצא בשטח לתת  שירות ברמה הגבוהה ביותר.

בוחרים שינפלד כי יש מבצעים והנחות לנרשמים מוקדם

אל תמתינו אף פעם לרגע האחרון כדי לא לפספס את המבצעים המיוחדים של שינפלד. רישום מוקדם מאפשר לכם לקבל את החדרים שאתם רוצים במלון, להנות ממבצעים מיוחדים, הנחות אטרקטיביות ותנאי תשלום נוחים. מי שמהסס או ממתין לרגע האחרון עלול אפילו להפסיד לגמרי את החופשה מאחר ויאזלו כל המקומות, ורק הרשמה מוקדמת אכן מבטיחה לכם ראש שקט ושלא תפספסו פסח כשר בחו"ל עם החברה הטובה ביותר.

 

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture