הקו התקיף נמשך: ארה"ב הטילה סנקציות נוספות על איראן

מאז שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הכריז על יציאת מדינתו מההסכם הגרעיני עם איראן בוצעו כמה פעימות של הטלת סנקציות נגד משטר האייתולות, וכפי שהנשיא הבטיח, עם המשטר לא ישנה התנהלותו בטא יסבול מסנקציות "שכמותם לא נראו בהיסטוריה".

ארצות הברית הטילה היום (רביעי) סנקציות נוספות על המשטר האיראני. על פי הודעת משרד האוצר האמריקני הוטלו סנקציות על שישה איראנים ועל שלושה גופים איראנים בהם בית הכלא בטהרן. סנקציות הוטלו גם על קבוצות איראניות כמו אנסאר אלחיזבאללה.

כזכור מאז שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הכריז על יציאת מדינתו מההסכם הגרעיני עם איראן בוצעו כמה פעימות של הטלת סנקציות נגד משטר האייתולות וכפי שהנשיא הבטיח, עם המשטר לא יוותר על הכוונת הטרוריסטיות שלו הוא יסבול מסנקציות "שכמותם לא נראו בהיסטוריה".

מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפו הציג לפני הטלת הסנקציות הקודמות את 12 הדרישות של ארצות הברית מאיראן בכדי למנוע את הסנקציות בהם יציאת כוחות איראנים מסוריה, הפסקת התמיכה בארגון הטרור חיזבאללה וכמובן הפסקת פיתוח הטילים הבלסטיים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא בשבוע הבא לאירופה בכדי לדו עם גרמניה, צרפת ובריטניה בסכנה הנשקפת לישראל מאיראן. "אני אציג בפניהם את ההתפתחויות האסטרטגיות האחרונות באזורנו, ואלה קשורות במאמצים לבלום את התוקפנות של איראן בסוריה ובמקומות אחרים" אמר נתניהו.

כניעה או מלחמה: התנאים הקשוחים של ארה"ב לא מותירים לאיראן ברירה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו