תמונת ארכיון. Flash90

מחבל יידה אבן על חייל צה"ל שהגיב בירי; המחבל נהרג

צעיר פלסטיני נורה למוות על ידי כוח צה"ל במהלך הפרת סדר בכפר נבי סאלח שבדרום השומרון לאחר שיידה אבן שפגעה בראשו של חייל צה"ל שהיה במקום במסגרת פעילות מעצרים. ארגון עד כאן: ההתקפות מסכנות את חייהם ולא מעט חיילים נפצעים במקום

צעיר פלסטיני נורה למוות על ידי כוח צה"ל במהלך הפרת סדר בכפר נבי סאלח שבדרום השומרון – כך הודיע היום משרד הבריאות הפלסטיני. בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראים פלסטינים לצד חיילי צה"ל בזירת האירוע, רוכנים מעל הצעיר שפצעים על גופו, כשבמקביל נשמעות צעקות ורעשי המולה ברקע.

מדובר צה"ל דווח כי הפלסטיני יידה אבן לעבר כוחות צה"ל במהלך פעילות מעצרים בכפר נבי צאלח. האבן נזרקה במהלך הפרת סדר שכללה מעל לעשרה פלסטינים שיידו אבנים לעבר כוח צה״ל שהגיב באמצעים לפיזור הפגנות. הפלסטיני איגף את הכח וזרק את האבן, שפגעה בראשו של חייל.

החייל שעליו נזרקה האבן הגיב בירי לעבר הפלסטיני אשר נפצע, טופל על ידי כוח צה״ל ובהמשך נקבע מותו. "אין נפגעים לכוחותינו", נמסר מדובר צה,ל שהודיע כי "האירוע מתוחקר".

ממעקב שמבצע ארגון 'עד כאן' על הכפר נבי צאלח עולה שישנה התגברות בארועים האלימים במקום "הארועים האלימים בכפר נבי צאלח עלו בזינוק חד בשנה האחרונה, חיילי צה"ל מותקפים באופן קבוע באבנים וסלעים בכפר. ההתקפות מסכנות את חייהם של חיילי צה"ל ולא מעט חיילים נפצעים במקום.

גם נתונים מוסמכים שהתקבלו לאחר בקשת חופש מידע שהגיש ארגון 'עד כאן' מלמדים על זינוק במספרם של חיילי צה"ל שנפצעו בכפר נבי צאלח בשנה האחרונה בעקבות ידויי אבנים וסלעים". בארגון 'עד כאן' הוסיפו "אנו מחזקים את חיילי צה"ל בפעילותם במיגור הטרור, ומאחלים רפואה שלמה לחיילים שנפגעו בכפר".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אלאור אזריה מספר 2?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו