פוניבז': עצרת מספד לבנו של מרן ראש הישיבה • גלריה

מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א בדבריו: אם אנו נתעורר כעת למעשים טובים בזכותו, זה יגרום לעילוי נשמתו בשמיים. ואנחנו צריכים להתחזק בעניין חיזוק לימוד התורה שלא יהיה "ביטול תורה". כי אם אין פחד מביטול תורה בטח שיש ביטול תורה". צילומים: בעריש פילמר

ביום חמישי האחרון התקיימה עצרת מספד בהיכל כולל פוניבז', במלאות השבעה לפטירתו של הרב הגאון רבי שמעון יוסף אדלשטיין זצ"ל, בנו של מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין. בעצרת הספידו גם נשיא ישיבת פוניבז' הגר"א כהנמן והגר"ד לוי.

מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א בדבריו: אם אנו נתעורר כעת למעשים טובים בזכותו, זה יגרום לעילוי נשמתו בשמיים. ואנחנו צריכים להתחזק בעניין חיזוק לימוד התורה שלא יהיה "ביטול תורה". כי אם אין פחד מביטול תורה בטח שיש ביטול תורה.

ועוד דבר שמאוד צריך להתחזק, שלא להקפיד על השני, מי שמקפיד על השני זה חיסרון באמונה שלא מאמין שהכל זה מן השמיים. צריך לא להקפיד ומי שמצער אותי אני לא מקפיד עליו, ולא ממתין שיבקש סליחה ואני סולח לו. ומי שמצליח להתגבר על זה יש לו זכויות עצומות. וכמובן שהעיקר זה חיזוק האמונה לדעת שהכל בידי שמיים, וזה ע"י לימוד ספרי מוסר ולעסוק תמיד בביקורת עצמית. וזה יהיה חסד אמיתי לנפטר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו