Shlomi Cohen/Flash90

בן חמו שוב מסית נגד גור: מונעים מהם להציף את העיר

ראש העיר ערד, שנבחר לתפקידו לאחר קמפיין הסתה נגד הציבור החרדי המתגורר בעיר, שב להסית שוב נגד חסידות גור וכותב: "אני היחיד שנבחר בלי הקולות של חסידי גור וגם הפעם אבחר בלי הקולות שלהם והם יהיו באופוזיציה. לא תהיה כפייה דתית בערד"

לקראת מערכת הבחירות המתקרבת, שב ניסן בן חמו, ראש העיר ערד, להסית נגד הציבור החרדי המתגורר בעיר, והפעם הוא מערב את שנאתו לחסידות גור בסרטון שפרסם עם הישגים בהם הוא מתגאה בתחום הדיור בעיר.

"וועדת הדיור של חסידי גור איבדה שליטה על מחירי הדיור וכעת הדירות נמכרות במחירים ריאלים המונעים מהם להציף את העיר", אמר בן חמו. "הפרויקטים החדשים נמכרים למשפרי דיור וזוגות צעירים".

כאשר נשאל על ידי אחד מעוקביו בנוגע ליחסו אל חסידי גור בעיר כתב בן חמו: "אני היחיד שנבחר בלי הקולות של חסידי גור וגם הפעם אבחר בלי הקולות שלהם והם יהיו באופוזיציה. לא תהיה כפייה דתית בערד".

כזכור, ביום הבחירות בהם ניצח, שיגר בן חמו הודעה לכלל דוברי הרוסית בעיר, כי "המוני חסידי גור נוהרים בכמויות אדירות לקלפיות. הם ינצחו אם לא תצביעו לניסן בן חמו". לאחרונה אמר בן חמו כי "ערד עלולה להגיע גם ל40% חרדים, ולעיר כזאת אין זכות קיום בנגב. אני אומר לך, כלכלית אין לה זכות קיום".

את הדברים אמר בעקבות דיווח על הדיל המסתמן בין הליכוד לחרדים על תמיכה במועמדותו של משה אדרי, יו"ר סניף הליכוד בערד לראשות העיר. באחרונה אישרה הוועדה המוניציפלית של הליכוד את ההתמודדות. במפלגת הליכוד אף מנסים לצרף לדיל את מפלגת כולנו, שראש העיר הקודמת, טלי פלוסקוב, מכהנת כיום בכנסת מטעמה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו