קרית גת: בנו של האדמו"ר מקרעטשניף קבע מזוזה במטה של שי זולדן

לאחר אירוע השקת הקמפיין לפני מספר חודשים, נפתח אמש מטה הבחירות המרכזי של המועמד לראשות העיר קריית גת שי זולדן, בהשתתפות מאות מתושבי העיר. המטה נפתח במיקום נגיש ומרכזי - במרכז המסחרי כיכר פז, ליד חב"ד

לאחר אירוע השקת הקמפיין לפני מספר חודשים, נפתח אמש מטה הבחירות המרכזי של המועמד לראשות העיר קריית גת שי זולדן, בהשתתפות מאות מתושבי העיר. המטה נפתח במיקום נגיש ומרכזי – במרכז המסחרי כיכר פז, ליד חב"ד.

בדבריו באירוע אמר שי זולדן "יצאנו לדרך הזאת לפני חמש שנים. עבדנו קשה ובתוך שלושה חודשים עברנו את הבחירות עם שני מנדטים. מאז ועד היום עבדתי עם הצוות הנהדר שלי שהלך וגדל עם הזמן, הגענו להישגים בלתי נתפסים – עשרות מיליוני שקלים שהצלחנו להביא ממקורות ממשלתיים, עשרות פרויקטים שניווטנו במהלך הזמן הזה, ועוד הישגים רבים", והוסיף "אנחנו היום פותחים רשמית את המטה המרכזי שלנו, בו תוכלו להגיע ולקבל מידע, להצטרף לפעילות שטח, להיות שותפים לדרך של כולנו. הגיע הזמן שהתושבים בקריית גת ינצחו בבחירות. אני מאמין בעיר הזאת, ואני רואה את התמיכה העצומה והאמון של תושבי העיר בדרך שלנו".

עוד אמר "יש כאלו שטוב להם פוליטית לפלג בין אוכלוסיות וקהילות, אנחנו נאחד את העיר למען התושבים ולא למען המקורבים".

לאחר גזירת הסרט, נקבעה מזוזה בפתח המטה על ידי הרה"צ ר' יחזקאל שרגא רוזנבוים שליט"א, בנו של כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף שליט"א.

במהלך האירוע הודיע המועמד שי זולדן כי בקרוב יפורסם 'מודל המשולש', התכנית להצלת קרית גת, אותו הכין יחד עם הצוות המקצועי במטה.

המודל יסביר את הקו המנחה ואת עיקרי התכנית לניהול תקין ושקוף בעיר, על פי המצע של זולדן.

זולדן הסביר "יש לנו מודל שבו כלולים כל התכניות שלנו לעתיד, בחינוך ובחינוך המיוחד, כלכלה, תרבות, תשתיות, וכך לכל אגפי העירייה בכל תחומי הסמכות שלהם. 'המודל המשולש' שנציג בעזרת ה' בקרוב בפירוט מלא, הוא תוצאה של שעות וימים שלמים של חשיבה משותפת של כל הצוות שלנו. המודל נוצר אחרי עשרות פגישות שלנו עם תושבים מכל קצוות העיר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו