מאות מגיעים בימי שני וחמישי לציון הרה"ק מזוויעהל – אך חניה אין

מידי שבוע, בימים שני וחמישי עולים מאות להשתטח על ציונו של הרה"ק רבי גדליה משה מזוועיהל בשכונת גבעת רם בירושלים, אך כל מקומות החניה הסמוכים, מותרים לחניה רק לאוטובוסים, או לרכבי ביטחון ועירייה. התוצאה: קנסות כספיים לעולים להתפלל

את הסגולה לעלות לציונו של הרה"ק רבי גדליה משה מזוועיהל בימי שני, חמישי ושני – נראה כי אין עוד צורך להציג לקהל הקוראים. בכל יום שני בשבוע, כמו גם בימי חמישי, ניתן לראות מאות אנשים העולים לציון הקדוש, נושאים תפילה וזוכים לישועות רבות.

ביום שני האחרון, היה מי שהסיב את תשומת ליבנו לעובדה שאין מקומות חניה למאות המתפללים. לא בגלל שברחוב השקט והצדדי אין מפרצי חניה, אלא בשל העובדה שמאן דהו החליט כי רק לאוטובוסים מותר לחנות שם. בצד השני של הכביש, היכן שיש עוד כמה מקומות חניה, היא מותרת רק לרכבי חירום ולרכבים השייכים לעיריית ירושלים.

רבים המגיעים לאזור בימי שני וחמישי עם רכביהם, לעיתים מערים רחוקות ברחבי הארץ, נאלצים מחוסר ברירה לחנות במקומות אסורים, כאשר פקחי עיריית ירושלים כבר יודעים להמתין להם שם, ולהעניק להם דו"חות. לפי עדויות מתפללים, הפקחים נמצאים שם בקביעות בימים שני וחמישי.

בשל התלונות הרבות ששמענו מאנשים ונשים שהגיעו להתפלל במקום הקדוש, ויצאו עם נזק כספי בעקבות הדו"ח שהעניקו להם, פנינו לבקש תגובה מעיריית ירושלים שהסבירה כי מדובר באזור מלא במוסדות לאומיים, כמו מבנה הכנסת, אך התעלמה בתגובתה מהעובדה שלאוטובוסים יש שם מקום חניה בשפע.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה לJDN: "מדובר באזור בו שוכנים מוסדות לאומיים כגון: כנסת ישראל בית המשפט העליון, ומשרדי ממשלה רבים. לאור זאת הוקם חניון הלאום בסמוך המאפשר חניה לכל באי האזור".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו