סולימאני על הכוונת של ארה"ב: "יש לגבות ממנו מחיר אישי"

מזכיר המדינה האמריקני התייחס למאמצים לבלימת ההשפעה האיראנית במזרח התיכון ושיגר איום ישיר לעבר מפקד כוח אל-קודס של משמרות המהפכה. בהמשך הוא הביע אופטימיות באשר להשפעת הסנקציות על המשטר

מזכיר המדינה האמריקני, מייק פומפאו, מבקר בימים אלו במספר מדינות במפרץ הפרסי, כאשר במוקד הביקור המאמצים לבלימת ההשפעה האיראנית במזרח התיכון.

"חייב להיות מאמץ גלובלי כדי לבלום את האיראנים", אמר פומפאו והוסיף: "לפעמים צריך להשתמש בכלים דיפלומטיים וכלכליים דוגמת הסנקציות שהטלנו על איראן ולפעמים נדרשות פעולות צבאיות". באשר לסנקציות ולמהלכים הדיפלומטים מול איראן ציין פומפאו כי אם יהיה הסכם חדש עם איראן הוא יהיה מקיף, קרי: יכלול גם את תוכנית הטילים, ובלתי מוגבל בזמן.

בהמשך שיגר פומפאו איום איום לעבר מפקד כוח אל-קודס של משמרות המהפכה, הגנרל קאסם סולימאני, ואמר "הוא גורם לערעור היציבות בכל האזור. צריך לגבות ממנו מחיר אישי וארגוני".

בסיום הדברים הביע סולימאני תקוה שמדובר שהסנקציות ישיגוע את מטרתן בסופו של דבר ויגרמו לאיראנים לשנות את התנהלותם ומדיניותם.

ראש ה-CIA שיגר מכתב אזהרה; הגנרל האיראני התעלם

תכנית הנקמה האיראנית: נחיל מל"טים חמושים שינסה לחדור לישראל

דיווח: כך מנעה ארה"ב מישראל לחסל את מפקד משמרות המהפכה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בסיום הדברים הביע סולימאני תקוה שמדובר שהסנקציות ישיגוע את מטרתן בסופו של דבר ויגרמו לאיראנים לשנות את התנהלותם ומדיניותם.
הטעיות פה הם חבל על הזמן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו