גן ילדים או מחנה אימונים? הסרטון שחושף את השקר של חמאס

סרטון תעמולה של הזרוע הצבאית של חמאס מוכיח כי הבניין רב-הקומות שהופצץ אתמול בעזה לא שימש גן ילדים כפי שנטען, אלא מתחם אימונים צבאיים, ל"אימוני לוחמה בשטח בנוי ותרגיל המדמה חטיפת חייל", חשף מתאם פעולות הממשלה בשטחים

מבין עשרות יעדי חמאס שחיל האוויר תקף במהלך השבת בעזה, הבולט שבהם היה בניין רב-קומות במחנה הפליטים שאטי. ברצועה טענו שמדובר בבניין אזרחי שבו פעל גן ילדים, אך בצה"ל מבהירים: המבנה שימש מתחם אימונים של חמאס.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון חושף ב-"אלמונסק" עמוד הפייסבוק של מתפ"ש בערבית את ההוכחות, וציר, סרטון תעמולה שפרסמה הזרוע הצבאית של חמאס בחודש מרס האחרון במסגרת תרגיל מסכם שהם ערכו. מטרת הפוסט היא להוכיח שהבניין שימש באופן שוטף את פעילי חמאס לאימונים צבאיים ולהתעצמות טרור.

בפוסט שעלה בשפה הערבית ומיועד לעיניהם של תושבי רצועת עזה כתב מתאם פעולות הממשלה בשטחים: "בסרטון שלפניכם רואים בבירור את אנשי הזרוע הצבאית של חמאס מבצעים תרגיל ברחבת הבניין שהותקף. אתמול עלו טענות כי מדובר בבניין אזרחי תמים וגן ילדים.

"האמת לפניכם: אימוני לוחמה בשטח בנוי, תרגיל המדמה חטיפה של חייל צה"ל והורדתו למנהרת טרור – אלה המטרות שעבורן שימש הבניין! לא רק זאת, מבנה האימונים ממוקם גם ליד מסגד! תושבי עזה, הבינו! מי שמבצע אימוני טרור ליד פארק של ילדים – לא איכפת לו מהילדים שלכם", הוסיף המתפ"ש.

במהלך השבת, בתגובה לירי הרקטות, תקף צה"ל באמצעות מטוסי קרב בניין רב קומות במחנה הפליטים שאטי בצפון רצועת עזה ששימש כמתקן אימונים ללוחמה בשטח בנוי של ארגון הטרור חמאס. תחת הבניין נחפרה מנהרת לחימה ששימשה לתרגול לחימה בתת קרקע. מנהרה זו היא חלק מרשת מנהרות תת קרקעיות שחפר ארגון הטרור חמאס ברחבי רצועת עזה.

הבניין, שהיה מיועד לשימוש תושבי הרצועה לשירותים ציבוריים ודיור, הפך על-ידי חמאס למתקן אימונים. התקיפה נעשתה לאחר שיושבי הבניין הוזהרו מראש על-ידי כוחות צה"ל, עדכנו מדובר צה"ל, שם הוסיפו כי "תקיפה זו היא ביטוי אחד מני רבים ליכולת המודיעינית והמבצעית של צה"ל שתעמיק ותתעצם ככל שיידרש".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אחרי כל העשן והאבק, נראה שהבניין עדיין עומד על תילו…

ככה נראה גן ילדים???
נו באמת הם מאמינים לעצמם?

האם באמת חושבים שעל ידי הפצצת בניין ריק הם יפסיקו את הטרור ואת העפיפונים? כמה אפשר להיות חכמי חלם???? רק על ידי "טרור עפיפונים" משלנו נוכל להכריע את טרור העפיפונים שלהם. פשוט על כל שדה ששורפים לנו לשרוף להם 10. עד מהרה הם יבינו את המשוואה וזה לא ישתלם להם להמשיך.

עדיין לא יצא מכלל שימוש בכלל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו