והשבוע 'די וואך' לא לבד • גם 'די סיום' כבר בחנויות

השבוע במגזין 'די וואך': לא רק סיקור נרחב מחצרות האדמו"רים והרבנים בצום תשעה באב ומהקעמפים, גם מוסף ייחודי 'די סיום' - סיקור נרחב ומרהיב מסיומי הש"ס ברחבי העולם

מגזין התמונות 'די וואך' – המגזין הנפוץ והפופולארי ביותר בארה"ב, המסקר את הנעשה והנשמע בחצרות הקודש ובקרב היהדות החרדית בארה"ב, כמו תמיד הפתיע השבוע ובגדול, כאשר בנוסף למגזין הרגיל שיוצא לאור מידי סוף שבוע.

קרא עוד:

[postim]

והשבוע לא רק מראות תשעה באב ומהקעמפים בהרי הקטסקילס, אלא גם מוסף מיוחד 'די סיום' – המגזין הענק והחגיגי מכיל 60 עמודי צבע מרהיבים ביופיים ובאיכותם, מאות תמונות מעשרות מעמדי סיום הש"ס ברחבי תבל, כולל כיתובים מדוייקים, ניתן להבין מבין השורות את ההשקעה המרובה של עורכי המגזין למען הקוראים.

Cover - Copy

ולא זו בלבד, כבר הבוקר (ה) שעות ספורות לאחר שהמוני המשתתפים במעמד סיום הש"ס הגדול בעולם, התפזרו לבתיהם, כבר המתין להם המגזין המרהיב על הדלפקים ברחבי ארה"ב.

יצויין כי זו לא הפעם הראשונה שהמגזין 'די וואך' מפתיע עם פרוייקט מרהיב ויפייפה כל כך, בל נשכח את ההסתערות שהיתה על המגזין המיוחד 'די כינוס' שיצא מבית 'די וואך', שיצא במיוחד כסיקור ענק ומרהיב ביותר מכינוס ההיסטורי – כינוס כלל ישראל שנערך ב'סיטי פילד' – קווינס בער"ח סיון האחרון.

אז דיווחנו על שבירת שיא מאז הופעת המגזין, לאור ההסתערות בדוכני המכירה אזל המלאי שוב ושוב, והמערכת נאלצה להדפיס כשלושה מהדורות – שיא המכירה הגיע לכ- 30 אלף עותקים תוך יממה.

ממערכת 'די וואך' נמסר כי הפעם הפיקו לקחים מהביקוש הרב שהיה בפרוייקט הקודם, והם נערכים בהתאם עם כמות מספקת לאלפי הקוראים המושבעים של המגזין המרהיב 'די ואך' והפעם עם המוסף 'די סיום'.

רוצו לחנויות לקנות ותהנו מכמות ומאיכות! קריאה מהנה!

Cover2 - Copy

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יש להשיג את זה בארה"ק?

כן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו