הירי לכנרת: ככל הנראה של דאע"ש; צה"ל תקף בסוריה

צה״ל תקף בסוריה באמצעות כלי טיס את משגר הרקטות ממנו נורו קודם לכן שתי רקטות לעבר שטח ישראל, ובאמצעות ארטילריה את המרחב ממנו בוצע הירי. שתי הרקטות שוגרוו במסגרת הלחימה הפנימית בין צבא אסד לפלג המסונף לדאעש

צה״ל תקף הערב בסוריה באמצעות כלי טיס את משגר הרקטות ממנו נורו קודם לכן שתי רקטות לעבר שטח ישראל, ובאמצעות ארטילריה את המרחב ממנו בוצע הירי. דובר צה"ל הוסיף כי "בימים האחרונים מתנהלת לחימה פנימית עצימה בסוריה בקרבת הגבול. צה״ל יפעל נגד כל ניסיון פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל ובביטחון תושביה".

שתי רקטות BM21, שנורו במסגרת הלחימה הפנימית בין צבא אסד לפלג המסונף לדאעש, הן שנפלו מוקדם יותר הערב (ד') במימי הכינרת. במערכת הביטחון אמרו כי עקב אי ההרמטיות של מערכות ההגנה האווירית הרקטות לא יורטו. הירי בוצע ככל הנראה על ידי אנשי דאעש. לפי דיווחים ערביים, בעקבות הירי החל הערב צה"ל לתקוף בארטילריה עמדות של צבא אסד בגבול רמת הגולן.
 
אזעקה נשעה מוקדם יותר הערב בדרום רמת הגולן – לאחר יומיים של שיגורים בצפון של שרביט קסמים ופטריוט. צה"ל מסר כי זוהה שיגור לעבר שטח מדינת ישראל וככל הנראה מדובר בזליגת ירי כתוצאה מהלחימה הפנימית בסוריה.

אזעקות ברמת הגולן: זוהה שיגור לעבר ישראל, דיווח כי נפל בכנרת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו