תיעוד התאונה: הרכב מאבד שליטה – ומסתחרר במהירות לנתיב הנגדי

בתאונת דרכים נפצעו 2 נוסעים במצב קשה ובמצב בינוני לאחר שהרכב סטה מהנתיב והתנגש עם רכב אחר בנתיב הנגדי. בנתיבי ישראל, אשר קלטו את רגעי התאונה במצלמות, מזהירים: "הגורם האנושי מהווה 98% מתאונות הדרכים. זו דוגמה חיה לכך"

אתמול (ג') מעט לאחר השעה 00:00 אירעה תאונת דרכים קשה בצומת פרי-אור שעל כביש 4 . חובשי מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח ברזילי 2 פצועים, בהם: גבר כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית, לאחר שהיה לכוד ברכב. וגבר כבן 30 במצב בינוני עם חבלה בגפיים.

"כשהגענו למקום הבחנו בתאונה קשה בין שני כלי רכב שבכל אחד מהם היה רק הנהג", סיפרו יוסי קיטרו ושירלי אקרמן, פארמדיקים במד"א שטיפול בפצועים. "מחוץ לאחד הרכבים שכב גבר בהכרה מלאה עם פציעה בגפיים וברכב השני נלכד צעיר כבן 23 כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. יחד עם שירותי הכבאות חילצנו את הפצועים, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ולאחר מכן פינינו אותם להמשך קבלת טיפול".

שמשון חנוך, מנהל האזור בחטיבת תפעול ואחזקה של 'נתיבי ישראל': "מקרה זה הינו דוגמא חיה כי הסך דעת רגעי עשוי לגרום לאירוע קטלני. אנו בנתיבי ישראל בונים ומתחזקים תשתיות דרכים ברמות הגבוהות בעולם אך לגורם האנושי המהווה 98% מתאונות הדרכים אין תחליף וחובת כל אחת ואחד לזכור זאת בכל רגע נתון בו אוחזים בהגה".

חנוך פנה בקריאה לנוהגים: "קחו אחריות ואל נא הפנו אצבע מאשימה. זיכרו כי מדובר בחיים שלכם והסובבים אתכם. רגע קטן של התעסקות שאינה בנהיגה עשוי לגבות הרס משפחות לעד. אנא עזרו לנו להציל חיים בדיווח על מפגעי דרך אל מרכז ניהול התנועה הלאומי של נתיבי ישראל 2120*

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מכעיס איך אף אחד לא ע6צרר להגיש עזרה

כן נכון עצר שם מישהו אני ראיתי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו