דובר צה"ל

המעגל נסגר: צה"ל הרס את בית המחבל שרצח את יותם עובדיה הי"ד

כוחות צה"ל הרסו הלילה את ביתו של המחבל מחמד טארק אבראהים דאר יוסף מהכפר כובר אשר ביצע את פיגוע הדקירה ביישוב אדם, בו נרצח יותם עובדיה הי"ד. הפלסטינים יידו אבנים, בקבוקי תבערה ומטען צינור לעבר החיילים. לא היו נפגעים • צפו

כחודש לאחר פיגוע הדקירה ביישוב אדם, בו נרצח יותם עובדיה ז"ל, כוחות הביטחון הרסו הלילה את ביתו של המחבל. לוחמי צה"ל, יחד עם לוחמי משמר הגבול וכוחות המנהל האזרחי, הגיעו לכפר כובר והרסו את ביתו של המחבל מחמד טארק אבראהים דאר יוסף בן ה-17 – שחוסל בזירת הפיגוע על ידי אזרח.

במהלך הפעילות התפתחה הפרת סדר אלימה בה השתתפו עשרות פלסטינים שיידו אבנים, השליכו בקבוקי תבערה ומטעני צינור, ירו זיקוקים והבעירו צמיגים, הכוחות הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. דובר צה"ל עדכן כי אין נפגעים לכוחותינו.

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס הבוקר להריסת בית המחבל ואמר: "בשבעה על הירצחו של יותם עובדיה הי"ד, בביתו ביישוב אדם, אמרתי לאלמנתו ולהוריו שנהרוס בהקדם את בית המחבל. הלילה המעגל הזה נסגר. נמשיך להילחם בטרור ביד ברזל, נוסיף לבנות באדם ובכל מקום אחר שבו מנסים לפגוע באזרחינו".

בנוסף, הלילה יצאו לוחמי צה״ל לסריקות למציאת אמצעי לחימה במרחב הכפר סמוע שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה", במהלכן אותרו אקדח, כדורים ומחסניות. בנוסף, אתמול איתרו הלוחמים נשק בייצור עצמי במרחב הכפר עין קיניא שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים".

במהלך הלילה עצרו לוחמי צה״ל וכוחות שב"כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו"ש שמונה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בס"ד הבנתי שהוא כבר היגיע מבית הרוס

יפה מאד עשו את זה

אני לא מבין למה הריסת בית של מחבל נקראת אצלכם סגירת מעגל אצלנו הדתיים סגירת מעגל זה כשהבן מתחתן או שקוראים תינוק על שמו של הנרצח לא מובן למה נקמה בחורבה של מחבל מת נקראת סגירת מעגל, הימניות שלכם עלתה לכם לראש

דווקא נקמה מקורו בתורתנו הקדושה ויש לזה הסבר
יש אפילו מ"ד שסובר שמצוה ביד גואל הדם להרוג את הרוצח שיוצר מעיר מקלט
כמובן שכל זה הינו רק במקרה וזה כפוף לדעת תורתנו הקדושה
ולא לפי דעת הערכאות העכו"ם

המעגל לא נסגר!!! קל נקמות ה' – הוא ולא אף אחד אחר. אלוקים היחיד שיכול לנקום באמת את מות קדושים.

לדוד,
מה אתה רוצה שיקראו על שמו של המחבל?
זה הדרך שלהם לסגור מעגל…

כולה בית..
אין בן אדם
בעד עונש מוות, ימ"ש

שטויות עונש לא מרתיע הם בונים בכמה ימים עוד בניין . צריך עונש מרתיע באופן כזה שהם יפחדו להזיק ליהודים ואפילו לגנוב .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו