צילם מסך מתוך טוויטר

נתניהו מגנה את שריפת תמונת דרעי: "למעשים כאלה אין מקום בתוכנו"

בעקבות שריפת תמונתו של השר אריה דרעי בהפגנת תושבי דרום תל אביב נגד המסתננים, מצטרף ראש הממשלה נתניהו אל גל הגינויים הנרחב המאחד את הקואליציה והאופוזיציה. יו"ר העבודה אבי גבאי: היד שהדליקה את האש איבדה עליה שליטה

"אני מגנה את המעשה הפסול של שריפת תמונתו של השר דרעי. למעשים כאלה אין מקום בתוכנו", מסר היום ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה לשריפת תמונתו של אריה דרעי במהלך הפגנת תושבי דרום תל אביב בעד גירוש המסתננים.

בהתייחסות לעצם מטרת ההפגנה הוסיף נתניהו: "אני מכבד את מצוקתם האמיתית תושבי דרום תל אביב. הממשלה בראשותי, יחד עם שר הפנים אריה דרעי, עושה מאמצים בלתי פוסקים להוצאת המסתננים מישראל, בדרכים גלויות ועלומות כאחד".

גם שר הביטחון אביגדור ליברמן גינה את שריפת תמונתו של דרעי ואמר כי "‏שום מחאה לא מצדיקה שריפת תמונות של שרים. אלה תמונות שמתאימות למדינות אחרות לא לנו. אני מצפה מראשי המחאה בדרום תל אביב לגנות את המעשה".

יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין מסר כי "הזכות להפגין היא מהחשובות בדמוקרטיה שלנו, אך אני מגנה כל מעשה אלימות בצדה. אני תומך במחאתם המוצדקת והצודקת של תושבי דרום תל אביב אולם שריפת תמונתו של השר דרעי אמש היא חציית גבול ואסור שתעבור לסדר היום".

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי ניצל את ההזדמנות על מנת לעשות רווח פוליטי ולתקוף את מדיניות הממשלה. "אמרתי ששיח חסר אחריות של מנהיגים גורם לאלימות אצל הקיצוניים. זה נכון כשתוקפים ערבים רק משום שהם ערבים וגם כששורפים תמונה של שר בהפגנה. העשור האחרון קרע את החברה שלנו מבפנים. היד שהדליקה את האש איבדה עליה שליטה ועדיין מוסיפה בנזין. הציבור הרחב רואה את זה ויביא לשינוי".

גינוי מקיר לקיר: מפגינים בדרום תל אביב שרפו את תמונתו של השר דרעי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו