צילום אילוסטרציה: פלאש 90

מנכ"ל פלאפון על התקלה: "הבעיה נפתרה. נעדכן על הפיצוי"

שומעים? לאחר יממה מסוייטת, חברת פלאפון הודיעה על סיום התקלה שמנעה קבלת והוצאת שיחות והודעות ממאות אלפי מנוייה. מנכ"ל החברה התנצל במסיבת עיתונאים על התקלה והבטיח פיצוי ללקוחות וקיום תחקיר מעמיק על הנסיבות

לאחר יממה מסוייטת במהלכה רוב לקוחות חברת פלאפון לא יכלו לקבל ו/או להוציא שיחות והודעות מהמכשירים שלהם, מסרה הבוקר החברה על סיום התקלה למעט במקרים נקודתיים.

מנכ"ל החברה, רן גוראון, התנצל הבוקר במסיבת עיתונאים מיוחדת על עוגמת הנפש ללקוחות. לדבריו, "הרשת כעת במצב טוב. אחד הרכיבים ששדרגנו הוא של הרשת והתקלה של אתמול נבעה מהשדרוג של הרכיב. אחד השרתים היה מקור התקלה והוא גרם לניתוק לספרות 9506 ו-0507 התקלה נפתרה בשעה שמונה ועשרים בערב וכעת הרשת יציבה ותקינה".

לדבריו, "החברה פעלה במהירות רבה ועדכנו את הלקוחות והתמקדנו במאמץ מרכזי להשיב את השירות".

"אירוע כזה מחייב פיצוי והיום נדון בפיצוי ללקוחות ונקיים תחקיר על האירוע. לא מיהרנו להכריז על חזרה לשגרה אמש למרות שהרשת פעלה. עדיין יש מקרים בודדים שלא חוברו. מדובר בזנבות והמערכת ברובה תקינה".

מהבוקר: לקוחות 'פלאפון' בלי קליטה; "אין צפי לתיקון"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נזק אדיר
היום יש אירוע ענק בירושלים שנדפק
כל מערך ההזמנות היה על פלאפון
מי יכול לתת פיצוי
מי יכול לתמחר פיצוי
הפיצוי יהיה אוזניה בלוטוס
חחחחחח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו