צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90

ברק השווה את נתניהו לדיקטטור שהוצא להורג • הליכוד: "הסתה לרצח"

"נתניהו הוא צ'אוצ'סקו. הוא מדרדר את המדינה לאבדון ואל השקיעה באמצעות מיעוט קיצוני, משיחי וגזעני. הוא בוגד בעם, שאותו הוא צריך לשרת", אמר ראש הממשלה לשעבר, ועורר זעם בליכוד, שם מאשימים אותו בהסתה לרצח

בחודשים האחרונים הפך ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, לקול המיליטנטי ביותר במחנה השמאל-מרכז נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אולם נראה כי הביטויים בהם השתמש הערב נחשבים לחריגים – ואולי אף לא לגיטימיים – גם במסגרת יריבות פוליטית.

"נתניהו הוא צ'אוצ'סקו (הדיקטטור הרומני שהוצא להורג לאחר עשרות שנות רודנות. ב"ב). הוא מדרדר את המדינה לאבדון ואל השקיעה באמצעות מיעוט קיצוני, משיחי וגזעני. הוא בוגד בעם, שאותו הוא צריך לשרת. אלה שהעלו אותו, הם אלה שיורידו אותו. צריך ליצור חזון אמת מול משיחי השקר. צריך להילחם על הבית", אמר ברק בכנס בתל אביב.

בתגובה נמסר מהליכוד: "מיום ליום אהוד ברק מתגלה כתמהוני והזוי. דבריו נגד ראש הממשלה נתניהו הם הסתה לרצח. ברק פשוט איבד את זה".

"לא שמענו אותו אז": המשנה ליועמ"ש חושף את הצביעות של ברק


העיתונאי עמית סגל צייץ בעקבות הדברים: "כיוון שברק לא באמת מעוניין בתליית הזוג נתניהו, אין מנוס מהמחשבה שבמירוץ הבלתי נהיר שלו לתפקיד כלשהו בהנהגת השמאל הוא הגיע לשיא (או שפל) רטורי כדי למשוך תשומת לב מקסימלית".

"מה היה קורה אם דוד ביטן או דודי אמסלם היו אומרים שציפי לבני תגמור כמו צ׳אושסקו? מילים לא הורגות אבל יש גם גבול", כך סגל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם הוא החה מנימין על ראש ממשלה שמאל היו מאשימים אותו בהסתה לרצח או פגיעה

חבל להכשיל אותנו בהסתכלות בפני רשע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו