מועמד 'דגל התורה' לראשות מועצת קרית יערים: יצחק רביץ

יצחק רביץ, כיום סגן ראש העיר ביתר עילית יהיה מועמדה של תנועת דגל התורה לראשות מועצת קרית יערים. בימים האחרונים נכנס למרן הגר"ח קנייבסקי וקיבל את ברכתו להתמודדות לתפקיד

בתום התייעצויות רבות ובברכת המרא דאתרא ורבני הישוב, החליטה תנועת 'דגל התורה' לבחור ביצחק רביץ כמועמדה לראשות מועצת קרית יערים.

יצחק רביץ בנו של הרב אברהם רביץ ז"ל ממייסדי תנועת דגל התורה, כיהן כחבר מועצה, וכסגן ראש העיר ביתר עלית בחמש השנים האחרונות, בהצלחה גדולה ורכש ניסיון רב בניהול מוניציפאלי ובקשר עם גורמי השלטון המקומי וקשר עם רבני קהילות ונציגי הציבור בכל רחבי הארץ.

רביץ הפסיד בפריימריז שנערכו בתוך סיעת דגל התורה בביתר עילית את המקום הראשון לדודי זלץ, עוזרו של ח"כ יעקב אשר.

בהודעת מפלגת דגל התורה נכתב כי "רבני דגל התורה ונציגי המפלגה הודו לראש המועצה אברהם רוזנטל על שירותו הציבורי רב השנים ושיבחו אותו על כל פועלו למען תושבי הישוב במסירות רבה כל השנים".

יצוין כי בימים האחרונים נכנס יצחק רביץ למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט׳א וקיבל את ברכתו להתמודדות ולהצלחת היישוב.

"תנועת דגל התורה מאחלת הצלחה רבה לרב יצחק רביץ ובטוחה שכהונתו תרבה כבוד שמיים ותביא להמשך התלכדות השורות בקרב כל בני התורה המתגוררים בעיר", נמסר בהודעת דגל התורה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו