צילום: פלאש 90

"חרב הבחירות מונפת. המשרדים משותקים. שנתניהו יחליט כבר"

תסכול בקואליציה בעקבות חוסר הודאות באשר להמשך דרכה של הממשלה. גורם בכיר מעריך: "אם נתניהו יחליט ללכת לבחירות בגלל משבר הגיוס, הוא יחכה לכך שהחרדים יעשו לו את העבודה". 3 ראשי מפלגות משוכנעים: נתניהו החליט על הקדמת הבחירות

תסכול בקואליציה בעקבות חוסר הודאות באשר להמשך דרכה של הממשלה: "חרב הבחירות מונפת מעל צווארנו כבר חודשיים. המשרדים למעשה משותקים, משום שאף אחד לא יודע אם הוא יכול להתקדם עם תוכניות או לא. זה מצב בלתי נסבל שככל הנראה יקבל מענה די מהר עם פתיחת המושב. צריך כבר לקבל החלטה", אמר גורם בכיר בקואליציה ל'מעריב'.

להערכתו, “אם נתניהו יחליט ללכת לבחירות בגלל משבר הגיוס, הוא יחכה לכך שהחרדים יעשו לו את העבודה ויגידו לו בשבוע הבא ‘לא’, כדי שהוא יוכל להציג לבוחרי הליכוד עמדה נחרצת מול "סחטנות" החרדים".

והיכן עומדת החלטתו של נתניהו בענין הקדמת הבחירות? שלושה ראשי מפלגות בקואליציה אמרו אמש ל'כאן' כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להקדים את הבחירות לתחילת השנה האזרחית הבאה". חלק מראשי המפלגות היו מעדיפים להמשיך עם הממשלה הנוכחית עד תום הקדנציה, אך מוכנים להתרגל לרעיון של הקדמת הבחירות, ובלבד שהמהלך יתבצע ללא עיכובים מיותרים.

"אם הוחלט ללכת לבחירות אין טעם למשוך זמן וכדאי לבצע את המהלך כמה שמהר יותר", אמר אתמול יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי.

נתניהו לשרי הליכוד על הקדמת הבחירות: "עוד אין החלטה"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו