חמוצים? נתניהו מבטיח נאום מעניין בפתח מושב החורף של הכנסת • צפו

היום בשעה 4:00 אחר הצהריים יפתח מושב החורף של הכנסת. בסרטון שפרסם לפני זמן קצר ראש הממשלה הוא מבטיח, "זה יהיה נאום מעניין, אפילו מאוד מעניין". גבאי: "יש לנו הזדמנות להפיל את הממשלה הזאת בחודש הקרוב". בנט: "הממשלה היא טובה"

היום בשעה 4:00 אחר הצהריים יפתח מושב החורף של הכנסת בו ישתתפו בכירי המדינה בהם נשיא המדינה ראובן ריבלין. זמן קצר לאחר פתיחת הדיון צפוי לנאום ראש הממשלה בנימין נתניהו, בסרטון שפרסם לפני זמן קצר לתומכיו אמר נתניהו, "היום אנחנו פותחים את מושב החורף של הכנסת, יום חגיגי, אני מכין עכשיו את התיקונים האחרונים לנאום שלי, אני מציע לכם לצפות בו בסביבות 16:30, זה יהיה נאום מעניין, אפילו מאוד מעניין".

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי אמר היום פתח את ישיבת הסיעה כי "הקואליציה תמשיך לקדם חוקים שעוסקים בחיים שלה ולא כאלה שעוסקים בחיים שלנו. מהקואליציה הזו אין לנו ציפיות. יש לנו הזדמנות להפיל את הממשלה הזאת בחודש הקרוב. כל מה שצריך זו החלטה של לפיד שהוא לא תומך בחוק ההשתמטות מגיוס. אבל לצערי, לפיד החליט לתמוך בנתניהו. הוא מוכר את השוויון בנטל עבור כיסא בממשלה הבאה ומשמש כשכפ"ץ של ממשלת נתניהו".

יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד נשא דברים בפתח ישיבת סיעתו בכנסת ותקף את נתניהו וטען "השיקול היחיד שלו הוא פוליטיקה". לדברי לפיד, "אין בממשלה שום דיון ערכי או על מה טוב למדינה. הם עסוקים באיך להישאר בכיסא".

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, פתח את ישיבת הסיעה בקריאה להימנע מהקדמת הבחירות לכנסת ה-21. "בימים האחרונים מתגברים הדיבורים על הקדמת הבחירות", פתח בנט, "מבחינתנו, לבחירות יש מועד אחד בלבד – נובמבר 2019. בחירות צריכות להתקיים במועדן".

"הממשלה היא טובה", קבע בנט, "חוק הגיוס פתיר מאוד, נושא הגיור הוא פתיר מאוד, והניסיונות לייצר סביבם משבר הם פייק מיסודם. הגיע הזמן להגיד את זה – ליברמן והחרדים יכולים ויודעים להגיע לפתרון. אם זו תהיה הכוונה, זה יקרה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי שילם בשביל החמוצים בתמונה? איפה האזיקים?

אם אפשר להעלות בבקשה את הנאום שלו תודה

נשמח אם יהיה אפשר לשמוע את הנאום של ביבי כן באתר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו