David Cohen/Flash90

נתניהו: "מנכ״ל 'בצלם' בוחר לסייע לאויבי ישראל. חרפה"

גינויים נרחבים להופעת מנכ"ל 'בצלם' בפני חברי מועצת הביטחון של האו"ם. השרה רגב: "בהתנהגותו הפך אלעד למשתף פעולה עם האויבים שלנו מצידה השני של הגדר". השר אריאל: "הסתה שמחזקת את האנטישמיות בעולם כולו". השגרירה היילי: "מעוות וחד-צדדי"

לאחר שמנכ"ל ארגון השמאל הקיצוני 'בצלם', חגי אלעד, השתתף היום בדיון במועצת הביטחון של האו"ם והכפיש את ישראל. בכירי המערכת הפוליטית בישראל, וגם שגרירת ארצות הברית באו"ם, מגנים את דבריו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב כי "בשעה שחיילינו נערכים להגנה על ביטחון ישראל, מנכ״ל ״בצלם״ בוחר לשאת נאום רצוף שקרים באו״ם בניסיון לסייע לאויבי ישראל. התנהלות ״בצלם״ היא חרפה שתזכר כאפיזודה קצרה וחולפת בתולדות עמנו".

השר מירי רגב אמרה כי "בושה וחרפה שאזרח ישראלי יושב לו במועצת הביטחון של האו"ם משקר במצח נחושה ועושה הכל כדי לפגוע בחיילי צה"ל ובמדינת ישראל. הוא עושה זאת במקום שבין כה וכה לא חשוד באהבת יתר למדינת ישראל. חגי אלעד הצטרף לסוסים הטרויאנים מהרשימה המשותפת שכל מטרתם הוא פגיעה במדינת ישראל. בהתנהגותו הפך אלעד למשתף פעולה עם האויבים שלנו מצידה השני של הגדר. הוא נותן רוח גבית לבלוני התבערה, לטרור ולסיפורי האגדות של הפלסטינים".

שר החקלאות אורי אריאל (הבית היהודי) תקף את מנכ"ל ארגון השמאל הקיצוני "בצלם" לאחר נאומו במועצת הביטחון של האו"ם. "מנכ"ל בצלם חגי אלעד המסית הראשי מפיץ שקרים על בימת מועצת הביטחון של האו"ם. לא ציפינו ממך ליותר. הסתה בחסות גורמים חיצוניים אנטישמיים מחזקת את האנטישמיות בעולם כולו".

במהלך הדיון פנה שגריר ישראל באו"ם דני דנון למנכ"ל 'בצלם' בעברית ואמר: "מר אלעד, אתה אזרח מדינת ישראל שמשרת את האויבים שלנו. הם משתמשים בך נגדנו. חיילי צה"ל שומרים עליך ואתה בא לפה כדי להכפיש אותם? תתבייש לך, משת״פ!". דנון הוסיף כי "בדיון נחשוף לא רק את ההסתה והשקרים של הפלסטינים אלא גם את אלו של חגי אלעד ו׳בצלם׳, ונמשיך להגן על ישראל והאמת".

השגרירה האמריקנית ניקי היילי אמרה על הדברים של חגי אלעד: ״מעוות וחד-צדדי כפי שקורה כאן הרבה״

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בסד
זה מה שקורה שחיים בלי תורה .הכל נראה הפוך.ועוד דבר.מה דעתו שיעשה סיבוב "למלאכים הפלסטיניים"נראה אם יצא חייי

אם זה לא בוגד, אז מה כן???

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו