Noam Revkin Fenton/Flash90

דייטש: "אני קורא לאחדות, יש לנו עדיין האפשרות לנצח בסיבוב ראשון"

"באגודת ישראל ממשיכים גם בשעה זו בגישה פייסנית ומאחדת, וקוראים להתאחד כולנו סביב המועמד החרדי - היחיד בעל הסיכויים גם בשעה זו, לנצח בסיבוב ראשון. יחד נקדש שם שמיים, וננהל את העיר, בשותפות והוגנות מלאה"

המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים יוסי דייטש התראיין הערב למהדורה המרכזית של רדיו 'קול חי' ואמר כי "גם כעת, אני קורא לאחדות חרדית מלאה. קורא לידידי משכבר הימים להתעשת. יש לנו עדיין האפשרות לנצח בסיבוב ראשון. אנהל עמם את העיר בשותפות והוגנות".

"אני שליחם של מרנן ורבנן גדולי ישראל הם הורו לי לרוץ. מרגיש סייעתא דשמיא גדולה בזכות ברכתם, יש תפנית משמעותית בתמיכה בי בקהלים נוספים בעיר".

עוד הוסיף כי "התמיכה שיש לנו מהגאון הרב מאזוז, הרב צבי טאו וקהילת הר המור, וכן עם מפלגתו של קינג – שם אותנו כבר עכשיו חד משמעית בעלייה לסיבוב שני. יש סחף חזק לתמיכה בי".

"אני לוקח את הדברים הטובים מהמסע, הקידוש השם, האיחוד של הציבור הכללי שמלמד שאפשר לתמוך במועמד חרדי. אני נוהג בהגינות וביושרה וכך אמשיך לנהוג".

בתוך כך, גורם בכיר באגודת ישראל התייחס להחלטת המפלגה לחתום הסכם עודפים עם מפלגת 'מאוחדים' בהנהגתו של הגר"מ מאזוז. "בכל נושא בירושלים, הקשור לעמדת היהדות החרדית, אריה קינג ואנשיו עמדו כחומה בצורה יחד עמנו כדי לשמור על קדושת ירושלים. כך היה וכך גם יהיה בהמשך. נמשיך לעבוד כתף אל כתף עם הנציגים החרדים ברשימתו, ביניהם נכד מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל (נציג יחד, יוני יוסף)".

עוד הוסיף הבכיר כי "באגודת ישראל ממשיכים גם בשעה זו בגישה פייסנית ומאחדת, וקוראים להתאחד כולנו סביב המועמד החרדי – היחיד בעל הסיכויים גם בשעה זו, לנצח בסיבוב ראשון.  יחד נקדש שם שמיים, וננהל את העיר, בשותפות והוגנות מלאה, כרצון התושבים, באחדות שלום ואחווה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו