חתונת השנאה

מבוכה לפרקליטות: ההקלטות המקוריות של 'חתונת השנאה' אבדו

במהלך דיון הנערך כת בבית המשפט השלום בירושלים, נציג הפרקליטות נאלץ להודות כי ההקלטות המקוריות מחתונת השנאה, שנלקחו מהחתן והכלה עצמם, אבדו • ארגון חוננו: "איבוד הקלטות מטיל צל כבד על המשכות המשפט"

במהלך דיון של שלב ההוכחות, במסגרת משפטם של נאשמי 'חתונת השנאה', הנערך כעת בבית משפט השלום בירושלים, הודה נציג הפרקליטות כי ההקלטות המקוריות מהחתונה, שהוחרמו מהחתן והכלה ע"י המשטרה בצו בית משפט, אבדו.

עו"ד מטעם ארגון חוננו, מסרו: "לתדהמתנו התברר במהלך המשפט כי סרטון החתונה המקורי אבד. עוד התברר בדיון היום כי קיימת מעורבות של שירות הביטחון הכללי בתפיסת הסרטון וכפי הנראה אף בהפצתו לציבור כ'ספין' בניסיון להסיט את תשומת הלב מההתנהלות החמורה של השב"כ כלפי נחקרי דומא".

בארגון הוסיפו, כי "נתונים המתבררים כעת מטילים צל כבד על המשך ניהול התיק. איבוד הקלטות מטיל צל כבד על המשכות המשפט ועל היכולת של המדינה להרשיע את הנאשמים בתיק".

בבית המשפט השלום בירושלים, כאמור, מתנהל בשעות אלו משפטם של שמונה בגירים, ביניהם החתן והזמר שהשתתף בחתונה ובריקודים שעודדו לאלימות. כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות הסתה לאלימות ולטרור, כשבמהלכם תמונת התינוק עלי דוובשה נופפה באוויר ודקרו אותה ובמקביל נשק נישא באוויר.

מבוכה לפרקליטות במהלך המשפט של משתתפי חתונת השנאה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו