ברוך דיין האמת: אשת המשגיח הרבנית רבקה וולבה ע"ה

לאחר שבחודשים האחרונים התגלתה המחלה הקשה בגופה, בשעות האחרונות נפטרה הרבנית רבקה וולבה, אלמנת המשגיח הגאון רבי שלמה וולבה זצ"ל • חיברה את הספר רב המכר "אמונתך בלילות", בו גוללה את שעברה בשואה האיומה

בשעות הבוקר הלכה לעולמה האישה החשובה, הרבנית הצדקנית מרת רבקה וולבה ע"ה, אלמנת המשגיח הגאון הצדיק רבי שלמה וולבה זצ"ל, שחלתה לפני כחודשיים ספורים במחלה הקשה. בימים האחרונים חלה החמרה במצבה והיא השיבה את נשמתה ליוצרה בבית בתה בשכונת רמות בירושלים, כשהיא בת 95 בפטירתה.

עם גילוי המחלה הקשה בגופה, היא אושפזה בבית החולים שערי צדק בירולים ובמהלך עשרת ימי תשובה, עברה ניתוח חירום, אך לפני מספר שבועות חלה שוב החמרה במצבה. מאחר ובבית החולים לא היה ניתן עוד למצוא מזור למצבה הקשה, היא נשארה בבית בתה, בשכונת רמות בירושלים, בימיה האחרונים.

המנוחה היא בתו של מרן הגאון רבי אברהם גרודזינסקי הי"ד – משגיח ישיבות סלבודקה בליטא וחברון, ואלמנת המשגיח הגאון הצדיק רבי שלמה וולבה זצ"ל, בעל ה'עלי שור'. ספרה "אמונתך בלילות", בו גוללה את שעברה בשואה האיומה, היה לרכב מכר ומבוקש בנשא זה.

מסע הלווייתה ייצא היום בשעה 12:30 בצהריים, מ'בית המוסר' בבניין ישיבת גבעת שאול, ברחוב אהלי יוסף 17 שבעזרת תורה ('גוש 80') בירושלים, אל עבר הר המנוחות שם תיטמן לצד בעלה המשגיח זצ"ל.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו