לסרי. צילום: Yaakov Lederman/FLASH90

סופית: אגודת ישראל באשדוד תומכת ביחיאל לסרי

אגודת ישראל באשדוד החליטה לתמוך בראש העיר הנוכחי יחיאל לסרי, הרקע להחלטה המאוחרת הייתה דרישות של ועדת הרבנים החסידית בעיר שדרשה התחייבויות על שמירת הסטטוס קוו בשבת. ההחלטה התקבלה על ידי, נציגי החסידויות, מגור וויז’ניץ

כ-12 שעות טרם פתילת הקלפיות החליטו באופן סופי באגודת ישראל באשדוד לתמוך בראש העיר הנוכחי יחיאל לסרי בבחירות שיתקיימו מחר לראש העיר. הרקע להחלטה המאוחרת הייתה דרישות של ועדת הרבנים החסידית בעיר שדרשה התחייבויות על שמירת הסטטוס קוו בשבת.

ההחלטה התקבלה על ידי, נציגי החסידויות, מגור: אברהם בנימין זילברברג, הרב אברהם מרדכי אולסקי, הרב שמעון פייבוש. ויז’ניץ: יעקב טסלר. בעלזא: מרדכי וובר. בחסידות ויז’ניץ שוגרה בדקות האחרונות הודעה טלפונית בקולו של יעקב טסלר עם הוראה לתמוך בלסרי בשם כ"ק האדמו"ר שליט"א.

כזכור, כבר לפני מספר חודשים הודיע יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, על ההחלטה לתמוך בלסרי לקדנציה נוספת. "סיכמתי כעת עם חברי, ד״ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד, כי תנועת ש״ס תמשיך את השותפות איתו ותמשיך לתמוך בו, למען פיתוחה של אשדוד, למען רווחת התושבים ולמען הצלחת ושגשוג העיר גם בעתיד", אמר דרעי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו