צילום: זק"א

הנהג לשוטרים: "הרגתי משפחה שלמה. אני לא נוהג יותר"

המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה הקשה, כשלפי שעה לא ברור באשמתו של מי היא התרחשה • פראמדיקית מד"א שהגיעה לזירה סיפרה: "האבא היה בהיסטריה נוראית וכל הזמן בכה 'הרגתי אותם'. לרכב של ההרוגים לא ניתן היה להתקרב כי הוא עלה באש"

התאונה המחרידה בכביש 90 בה קיפחו את חייהם 8 בני אדם: המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה הקשה, כשלפי שעה לא ברור באשמתו של מי היא התרחשה. נהג הג'יפ שהתנגש ברכב של המשפחה פונה במצב קל לבית החולים כשהוא מלווה ע"י שוטרים.

ע"פ דיווח באתר YNET הנהג אמר לשוטרים: "אין לי מה להתסיר. אני לא זוכר מה היה שם, אני יודע שהרגתי משפחה שלמה. אני לא נוהג יותר".

"8 נפשות? על מה ולמה?": יהודה משי זהב במונולוג כואב מזירת האסון


פרמדיקית מגן דוד אדום, שרה ישראלי, שחזרה בשיחה לאתר YNET את המראות הקשים בזירה: "לרכב של ההרוגים לא ניתן היה להתקרב כי הוא עלה באש, ולכן התפנינו לרכב השני. היו שם שלושה בני משפחה, הוצאנו אותם מהרכב. הם טופלו בשטח ולאחר מכן מסוק הטיס אותם להמשך טיפול בבית חולים".

לדבריה, "נוסעי הרכב השני היו בהכרה, הנערה שנפגעה בראש לא כל כך שיתפה פעולה כי היא הייתה קצת באי שקט. האמא התלוננה על כאבים, ראינו את הפגיעות שלה. המצב של שתיהן הוגדר בינוני. המצב של האב הוגדר קל. אי אפשר היה לדעת באותו הרגע מה באמת קרה שם. אני רק יכולה להגיד שהאבא היה בהיסטריה נוראית וכל הזמן בכה 'הרגתי אותם, הרגתי אותם'".

שלמה לנדאו, מתנדב זק״א בזירה, סיפר: "מדובר בזירה קשה ומזעזעת. כשהגעתי לזירה לוחמי האש נלחמו בלהבות של אחד הרכבים שהיה מעורב בתאונה. 6 ילדים ושני מבוגרים נהרגו בתאונה הקטלנית לאחר שנלכדו בתוך הרכב ולא הצליחו לברוח. הרכב נשרף לגמרי. מתנדבי זק״א צוות דרום נמצאים בזירה כדי לטפל בגופות ובאיסוף הממצאים בזירה".

הוא הוסיף "לצערי לפני כשבועיים טיפלנו פה בזירה קשה כשמשפחה שלמה נהרגה בתאונה עם אוטובוס. מזעזע לחזור לאותו איזור לטפל בזירה שמשפחה שלמה נהרגה".

אסון מחריד בדרום: הורים וששת ילדיהם נהרגו בתאונה חזיתית בכביש 90

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני מקווה שידינו לא שפכה את הדם הזה עם המחלוקות והשנאת חינם די מספיק א"א כך יותר בבקשה בואו נפסיק כבר זה נורא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו