בן האדמו"ר לחסידים: "לא נשמעה הבטחה לניצחון; הונחינו להתאמץ ולהשפיע"

אחרי הכישלון במערכת הבחירות בירושלים הרה"צ רבי ישראל מנחם אלתר, בן האדמו"ר מגור, מפרסם מכתב ארוך בו נכתב, כי "כל יחיד ויחיד שזכה ליטול חלק בקידוש שם שמים גדול זה, עשה שליחותו נאמנה" • המכתב המלא בפנים

אחרי הטלפון שקבלו חסידי גור מסגן שר הבריאות חבר הכנסת יעקב ליצמן, לאחר ההפסד במערכת הבחירות בירושלים, הבוקר נתלה בבית החסידים דגור "בית ישראל חיים" בבני ברק, מכתב מבן האדמו"ר מגור הרה"צ רבי ישראל מנחם אלתר, בו הוא מתייחס לכח שהחסידים קיימו רצון צדיקים, תוך הבהרה, כי ""מתחילת הדרך לא נשמעה כל הבטחה שהמערכה תסתיים בניצחון".

דייטש במכתב לפעילים: "במערכה הזו ניצחנו עוד לפני פתיחת הקלפיות"


עוד נכתב, כי "הונחינו להתאמץ ולהשפיע בכל הכוחות להביא כמה שיותר אנשים להרבות כבוד שמים ולהצביע בעד קדושת השבת. בוודאי כל יחיד ויחיד שזכה ליטול חלק בקידוש שם שמים גדול זה, עשה שליחותו נאמנה ונקרא חביב לפני המקום כדאי' במדרש בפרשת שלח 'אין לך חביב לפני הקב"ה כשליח שמשתלח לעשות מצוה ונותן נפשו כדי שיצלח בשליחותו' ". המכתב המלא לפניכם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

להודות בכישלון ושהוא משמים ולהוריד את האף

הזויים
שטיפת מח קומוניסטית

לא הובטח הניצחון אבל ההתאבדות על הגדר הובטחה

בריונות של שנים הופסקה כי זו סופה של כל בריונות

עוד לא מאוחר גור יכולה לעשות מה שעשתה תמיד וליתמוך בברקוביץ

מקדישי שם שמיים בעולם הוויתור השתיקה ועל אי נקמה יזכר לדורות עולם ויכתב באותיות זהב בתולדות עם ישראל "נצח ישראל לא ישקר" אשריך ישראל מי כמוך

גור בהלם!!! אכן הם הנשלטים והמפסידים
ש"ס יש לה למעלה מששים סגני ערים בארץ ועלתה למאה שישים וארבע נציגים (ועשר מנדטים בכנסת הבאה)
ודגל התורה עלתה מעלה מעלה בירושלים ועוד ערים וארבע מנדטים עצמאיים שלה בכנסת הבאה
וגור לא תעבור את אחוז החסימה אא"כ יילכו עם הפלג הירושלמי

אם אצלך אמונת צדיקים=שטיפת מוח קומוניסטית, כנראה שהצבעת לבלוך או לוידר…(דרך אגב-ללא אמונת צדיקים היה כל ליטאי או ספרדי שעיניו בראשו מצביעים לדייטש, והוא כבר היה כמעט שבוע ראש העיר, רק ב"ה שעל אף תחזיות הציניקנים, כל ציבור מכל צד נשמע לרבותיו ללא סייג.)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו