Miriam Alster/Flash90

אדרי: "ממתין לאישור"; נתניהו: "מינוי ראוי"; אלשיך: "אסייע ככל שיידרש"

בכירי המערכת הפוליטית והמשטרתית מברכים על בחירתו של ניצב בדימוס משה אדרי למפכ"ל המשטרה הבא. ניצב דוד ביתן שהיה אחד משלושת המועמדים לתפקיד אמר כי ימשיך בתפקיד. כחלון: "הוא קצין מוערך וראוי שיוביל את משטרת ישראל באחריות ומקצועיות"

ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי הודה לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן על בחירתו לתפקיד מפכ"ל המשטרה ואמר: "אני כמובן אמתין לאישור הממשלה למינוי הסופי ולאחר מכן אשמח להתייחס". אדרי הוסיף: "אני אעשה כל שביכולתי להצעיד את משטרת ישראל קדימה לעבר האתגרים והכול כמובן למען אזרחי מדינת ישראל".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס להחלטתו של השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, בנוגע למינוי המפכ"ל הבא ואמר כי "אני מברך על המינוי של צ'יקו אדרי לתפקיד מפכ"ל המשטרה. זהו מינוי ראוי, אדרי הוא קצין טוב ומנוסה".

מפכ"ל המשטרה היוצא, רב-ניצב רוני אלשיך, התייחס בצהריים (שישי) להחלטתו של השר ארדן להמליץ על מינויו של ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי כמפכ"ל הבא של המשטרה ואמר כי "אסייע בידיו ככל שיידרש על מנת לאפשר לו כנסיה חלקה לתפקיד לטובת אזרחי מדינת ישראל, שוטרי וקציני הארגון".

מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב דוד ביתן , בירך את ניצב בדימוס משה (צ’יקו) אדרי על בחירתו למפכ״ל הבא של המשטרה. ניצב ביתן, שהיה אחד משלושת המועמדים לתפקיד, איחל הצלחה רבה לניצב בדימוס אדרי וציין כי ימשיך לעמוד לרשותו בכל דבר ועניין כמפקד מחוז ת"א וכחבר בסגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל.

שר האוצר משה כחלון כתב בטוויטר: "‏ברכות לניצב משה (צ׳יקו) אדרי על מינויו הצפוי למפכ"ל המשטרה. הוא קצין מוערך וראוי שיוביל את משטרת ישראל באחריות ומקצועיות. בהצלחה צ’יקו".

ח"כ מוטי יוגב בירך בטוויטר את צ'יקו אדרי על היבחרו למפקח הכללי למשטרת ישראל. "‏מכיר אישית את שלושת המועמדים לתפקיד המפכ"ל, מהם שהיו פקודי, מהם שהכרתי בשטח המשטרתי. כולם מפקדי משטרה טובים מאוד. ברכות לניצב משה (צ'יקו) אדרי שנבחר למפכ"ל המשטרה. תפקיד מורכב ואני מאחל לצ'יקו ברכת חזק ואמץ מאוד – יצליח ה' דרכך, הצלחתך הצלחת משטרת ישראל ועם ישראל."

מפכ"ל חדש: השר גלעד ארדן המליץ על משה אדרי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו