צילום: ויקיפדיה

לאחר בקשת הנשיא טראמפ: התובע הכלללי של ארה"ב התפטר

לאחר בחירות האמצע בארה"ב, התובע הכללי, ג'ף סשנז, התפטר מתפקידו, לאחר בקשת טראמפ ומתיחות ארוכת זמן בין השניים • כפי הנראה, הנשיא טראמפ נמנע מלפטרו עד לעיתוי זה, מאחר ורצה להגיע לבחירות האמצע עם מפלגה רפובליקנית מאוחדת

יממה בלבד לאחר בחירות האמצע, התובע הכללי של ארצות הברית, ג'ף סשנז, התפטר מתפקידו, כך כתב הערב נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בחשבון הטוויטר האישי שלו, כשמי שצפוי להחליפו בתפקיד הוא ראש הסגל במשרד התובע הכללי, מת'יו וויטאקר, כמחליף זמני בתפקיד התובע הכללי בפועל, תוך שהוא מוסיף כי ממלא קבוע לתפקיד ימונה בהמשך.

לאורך הזמן, לא פעם הביע טראמפ את אי שביעות רצונו מסשנז, מסיבות שנות, כדוגמאת זה שפסל עצמו מטיפול בחקירת ההתערבות הרוסית בבחירות, לאחר שהתגלה כי הוא נפגש עם השגריר הרוסי לשעבר, סרגיי קיסליאק, מבלי שדיווח על כך, כשבעקבות כך התמנה חוקר מיוחד לטפל בתיק. מאז, טראמפ האשים סשנז בכך שהוא אחראי לחקירה מאחר והיא נפתחה באשמתו.

למרות זאת ועל אף שלא חסך מלבקרו, נמנע הנשיא טראמפ מלפטר את סשנז, במטרה לשמור על אחדות במפלגה הרפובליקנית לקראת בחירות אמצע הקדנציה. כשאלו עברו, טראמפ לא חיכה יותר מיממה ומהר מאוד התובע הכללי מצא את הדרך החוצה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו