צילום: לע"מ

שליח ארה"ב לאזור: הממשל האמריקני יפרסם את תוכנית השלום בקרוב

לאחר לוח הזמנים שנתן נשיא ארה"ב לראש הממשלה לגבי תוכנית השלום של הממשל האמריקני, שליח הבית הלבן למזרח התיכון צוטט אומר במהלך כנס סגור בלונדון: "אף צד לא יאהב את כל מה שכתוב שם ויהיה צורך להתפשר"

במהלך כנס סגור בלונדון, שנערך ביום רביעי האחרון, שליח הבית הלבן לתהליך השלום ג'ייסון גרינבלט אמר, כי בקרוב הממשל האמריקני יפרסם את תכנית השלום של הנשיא טראמפ, זאת לאחר שימים קודם – ביום ראשון שעבר, נפגש גרינבלט בירושלים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ודן עמו בתכנית השלום האמריקנית, כך דווח אמש ב'ערוץ 10'.

במהלך הכנס הסגור בלונדון הוסיף גרינבלט, כי "אף צד לא יאהב את כל מה שכתוב בתכנית השלום ויהיה צורך להתפשר, אבל אנחנו בטוחים שאם שני הצדדים יסכימו להיכנס למו"מ הם יבינו למה הגענו למסקנות שיוצגו בתכנית השלום"

"דף המסרים הרגיל לגבי הסכסוך הישראלי-פלסטיני לא קירב אותנו לפתרון", הוסיף גרינבלט לומר. "ארה"ב לא תשקיע יותר בפתרונות זמניים. אנחנו מבינים שפתרונות זמניים לא משפרים את חיי הפלסטינים אלא רק מאריכים את מעגל הסבל והאלימות"

בדבריו, גרינבלט הוסיף להדגיש שרוב פרטי התכנית, שפורסמו עד כה אינם נכונים. "לפני שאתם מגבשים דעה על תכנית השלום של טראמפ, קראו אותה מהתחלה ועד הסוף", אמר. "אל תקשיבו לשמועות בנוגע לתכנית. תשפטו את תכנית השלום שלנו לפי מה שהיא אמורה להיות – הצעה לפתרון כולל של הסכסוך הישראלי-פלסטיני".

טראמפ: "בשל העברת השגרירות – ישראל תצטרך לשלם מחיר גבוה יותר"

דיווח: עומאן תקדם את הפלסטינים ל"תכנית המאה" של טראמפ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו