צילום: פלאש 90

דאגה ותפילות: אם ל-6 בסכנת חיים לאחר שנדבקה בחיידק טורף

אשה חרדית מרחובות, בשנות ה-30 לחייה, מאושפזת כשהיא מונשמת ומורדמת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים קפלן. חבר של המשפחה: "המצב לא פשוט ומפחיד. חנוכה זה חג של ניסים וכולם מתפללים לנס". שמה לתפילה: אלטע ביילא בת בלומה לרפו"ש

בביה"ח קפלן ברחובות נלחמים מאז שבת על חייה של אישה בת 32 תושבת העיר, שסובלת מזיהום מסכן חיים – כך דווח הבוקר ב'ישראל היום'.

ע"פ הדיווח, האישה, אם לשישה ילדים שהיתה בשבוע ה־20 להריונה, מאושפזת כשהיא מורדמת ומונשמת במחלקה לטיפול נמרץ. החשד הוא שנדבקה בסטרפטוקוק A, "החיידק הטורף", אך נבדקות גם אפשרויות נוספות, ובהן זיהום מחיידק אי־קולי.

כאמור, היא מאושפזת מאז שבת בבית החולים כאשר הרופאים נלחמים על חייה. במשפחתה מבקשים לקרוע שערי שמים לרפואתה. שמה לתפילה: אלטע ביילא בת בלומה לרפו"ש.

"מדובר באישה מיוחדת שאוהבת לעזור לאנשים והיא כתובת להרבה מקרים", מספר מכר של המשפחה. לדבריו, "המשפחה שייכת לחסידות קרעטשניף. הקהילה מאוד עוטפת אותם והאדמו"ר מקרעטשניף מדריך ומייעץ להם. כל הקהילה, גם בבתי הספר, מתפללים לשלומם. במהלך השבוע הקודם חלק מהילדים שלה היו חולים, וייתכן שהיא חשבה בהתחלה שנדבקה מהם ולא חשבה שהיא סובלת ממשהו יוצא דופן עד לשבת כשמצבה הידרדר. המצב לא פשוט ומפחיד. המקרה היה מאוד פתאומי ודרמטי עבור כל הקהילה. חנוכה זה חג של ניסים וכולם מתפללים לנס".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו