טרגדיות מזעזעות: 11 ילדים קטנים התייתמו בבוקר אחד

בד"ה: הבוקר נפטרה האשה הצעירה מרת אסתר קורנפלד ע"ה, והיא בת 33 בלבד. הותירה אחריה 8 יתומים • במקביל נפטר הרב חיים לב ארי ז"ל, מחשובי הקהילה החרדית באופקים, גם הוא בשנות ה-30 לחייו. הותיר אחריו 3 יתומים קטנים

הלב נקרע: מבית החולים רמב"ם בחיפה התקבלה הבוקר הבשורה המרה על פטירתה של האשה החשובה מרת מרת אסתר קורנפלד ע"ה. בת 33 בפטירתה.

בשנים האחרונות התמודדה בגבורה ובאמונה עם המחלה הקשה תוך שהיא מקבלת עליה את הייסורים באהבה ומחזקת את כל סובביה. הבוקר, לדאבון לב, היא השיבה את נשמתה הטהורה ליוצרה.

המנוחה ע"ה היא אשתו של ר' שמעון קורנפלד משכונת מקור ברוך בירושלים. הותירה אחריה 8 יתומים, הקטן שבהם בן שנה והגדול בן 13 בלבד.

הלווייתה תצא היום בשעה 15:00 מבית ההלוויות שמגר להר המנוחות בירושלים, שם תיטמן.

במקביל, מאופקים התקבלה הבשורה המרה על פטירתו של האברך החשוב הרב חיים לב-ארי שסבל אף הוא בשנים האחרונות מהמחלה הארורה. בן 34 שנים בפטירתו.

המנוח ז"ל היה מחשובי האברכים בקהילה החרדית באופקים, כשעד לימיו האחרונים ממש התמסר כל כולו לתורה ולעבודת השם מתוך יגיעה עצומה ממש.

מכריו מספרים על בן עליה בר אוריין, שהליכותיו ומידותיו התרומיות היו לשם דבר.

הותיר אחריו הורים, אשה ו-3 יתומים קטנים.

מסע הלווייתו יצא בשעה זו לעבר בית העלמין באופקים שם ייטמן.

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל אחינו בית ישראל אנחנו צריכים להתחזק כולנו באהבת ישראל ולא לדבר לשון ושנזכה שהקב"ה ברוב רחמיו המרובים יאמר לצרותינו די.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו