אייכלר: "בג"ץ מנסה ליצור מלמה חזיתית בין המגזר החרדי למשטר החילוני"

ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה על חוק הגיוס: "הגבירים והנגידים בקושי מצליחים לסגור את הפער בין הסכומים הנדרשים למה שהמדינה נותנת. קל וחומר שלא נצליח להגיע לסכומים האלה בלי תקציבים". על הרפורמה ברב קו: "תעללות של המדינה באזרחים"

ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה התייחס לחוק הגיוס בראיון ל'קול ברמה' ואמר כי, "אם אין קמח אין תורה. הגבירים והנגידים בקושי מצליחים לסגור את הפער בין הסכומים הנדרשים למה שהמדינה נותנת. קל וחומר שלא נצליח להגיע לסכומים האלה בלי תקציבים". לדבריו, "אף אחד לא יושב רגל על רגל בנושא הגיוס. הגזירה הזו של בג"ץ נועדה ליצור מלמה חזיתית בין המגזר החרדי למשטר החילוני".

על הרפורמה ברב קו אמר יו"ר הועדה לפניות הציבור כי, "הרפורמה ברב קו היא התעללות של המדינה באזרחים שאין להם תחבורה פרטית. קיימנו השבוע דיון על כך בוועדה לפניות הציבור שיתנו לנוסעים אפשרות לצבור גרעון קל של נסיעה או שתיים עד להטענה הבאה של הכרטיס".

עוד הוסיף כי "שר התחבורה עושה דברים גדולים בשמיים ובכבישים ובמחלפים אבל האישה שנשארת בסוף בלי אוטובוס בתחנה או בלי עמדת הטענה – כל המחלפים והשמיים פתוחים לא עוזרים לה".

לדברי ח"כ דוד ביטן, "אין שום התקדמות בחוק הגיוס, סגן השר ליצמן תוקע את החוק. אם לא תהיה פריצת דרך והחוק לא יעבור – נלך לבחירות. צריך עדין לחכות ל-15.1 לראות אם יש עתיד יתמכו בחוק".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו