בצל המגעים לאחדות: סקר מדאיג עבור המפלגות החרדיות

אפקט 'הימין החדש'? סקר שמתפרסם הבוקר ב'ישראל היום' מציב את ש"ס מתחת לאחוז החסימה וצופה ל'יהדות התורה' היחלשות ביחס לסקרים קודמים. עוד בסקר: היציבות של הליכוד, ההתרסקות של 'העבודה' והשווי של 'התנועה' • המספרים המלאים

מדאיג: סקר שנערך ע"י מכון 'מאגר מוחות' עבור העיתון 'ישראל היום' צופה היחלשות משמעותית למפלגות החרדיות בבחירות. ע"פ הסקר, לו היו הבחירות נערכות כיום היתה מפלגת 'יהדות התורה' מקבלת 6 מנדטים בלבד, בעוד ש"ס לא עוברת את אחוז החסימה עם 3 מנדטים בלבד.

חשוב להדגיש שמדובר בתוצאה חריגה ביחס לכל הסקרים של התקופה האחרונה שהעמידו את 'יהדות התורה' על 7 מנדטים ואת ש"ס ע"פ רוב על 5-6 מנדטים. למרות זאת, אין ספק שלסקרים מהסוג הזה תהיה השפעה על מהלכי האחדות שנחשפו אתמול.

עוד בסקר: מפלגת 'הליכוד' נחלשת קלות ומקבלת 28 מנדטים. 'חוסן לישראל' של גנץ 13. 'יש עתיד1 13. הרשימה המשותפת 9. הימין החדש 8. העבודה ללא ציפי לבני 7. כולנו 6. מרצ 6. גשר של אורלי לוי 5. הבית היהודי/האיחוד הלאומי 4. התנועה של ציפי לבני 4. ישראל ביתנו 4.

ע"פ הסקר, 'זהות ' של פייגלין מקבלת 2 מנדטים בלבד, הרחק מאחוז החסימה, מספר דומה לזה של 'עוצמה יהודית' שצפויה בסופו של דבר לחבור לאיחוד הלאומי/הבית היהודי.

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יש טעות בסקר. אם נגיד ששס לא עוברת
(ב3 לא עוברים), אזי מתקבלים 113 מנדטים לכולם יחדיו. לאיפה נעלמו עוד 7? חוץ מזה, יש הרבה תזוזות שאין להם הסבר. לאיפה נעלמו 4 מנדטים מהמשותפת, לכאורה הם אמורים לקבל מספר זהה לפעם שעברה (לא השתנה שם כלום ואכן בכל הסקרים הם נשארו אותו הדבר.

הסקר של פאנלס בעבר אמר שס 4 ואלי יש 5
תבינו לבד כמה הוא אמין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו