במחאה על הפיגוע: באגד תעבורה מאיימים בשביתה כללית

"כבר חודשים אנחנו מתריעים על נסיונות פגיעה בנהגי האוטובוסים": כלל נהגי ספקית שירותי התחבורה הציבורית מאיימים הבוקר להשבית כליל את פעילות החברה, זאת במחאה על פיגוע הירי הלילה, במהלכו נפצע נהג לאחר שמחבלים ירו לעברו בסמוך לבית אל

כלל נהגי ספקית שירותי התחבורה הציבורית מאיימים הבוקר להשבית כליל את פעילות החברה. זאת, במחאה על פיגוע הירי הלילה, במהלכו נפצע נהג קו 140 באורח קל, לאחר שמחבלים ירו לעברו בסמוך לבית אל. בחסדי שמים לא נפגעו הנוסעים באוטובוס המשוריין.
ביזנעס שימושי
"כבר חודשים אנחנו מתריעים על נסיונות פגיעה בנהגי האוטובוסים באזור יהודה ושומרון", אומר הבוקר ישראל גנון, יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים בישראל, אשר ארגונו מייצג את רוב נהגי התחבורה הציבורית במדינה.

"אנחנו מחזקים את ידי מערכת הביטחון בניסיונתיהם למצוא את המפגעים. אנו מתריעים כי נהגים רבים שוקלים להפסיק לנהוג באוטובוסים בעקבות האירועים האחרונים. דמנו אינו הפקר", כך גנון.

חברת אגד תעבורה מפעילה קווי תחבורה ציבורית בנתניה, בירושלים, בגוש עציון ובאזורים נוספים בארץ.

בהודעת דובר צה"ל הלילה, נמסר כי "בוצע ירי לעבר אוטובוס סמוך לבית אל שבמרחב החטיבה המרחבית 'בנימין'. נגרם נזק לשמשת האוטובוס ונהג האוטובוס נפצע באורח קל. לוחמי צה"ל סורקים במרחב אחר החשודים".

מקור: http://bizzness.net/

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו