צילום: פלאש 90

אחרי המתקפה הארסית: מקורבי ליצמן מגיבים ליאיר לפיד

מקורבי סגן השר ליצמן מגיבים ליעיר לפיד שהאשים אותו בלקיחת מיליארדים לכספים קואליציונים במקום למערכת הבריאות: "אזרחי ישראל לא יקבלו הטפות מהפוליטקאי המזגזג ביותר, שעסוק בלהשכיח את היותו שר אוצר מהכושלים שידעה ישראל"

מקורביו של סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, מגיבים לדברים שאמר נגדו הערב יאיר לפיד. "אזרחי ישראל לא יקבלו הטפות מהפוליטקאי המזגזג ביותר, שעסוק בלהשכיח את היותו שר אוצר מהכושלים שידעה ישראל", כך המקורבים.

לדבריהם, "רק אתמול הצלחנו לתקן עוול נוסף שעשו לפיד וגרמן, שביטלו בשרירות הרחבת טיפולי שיניים לילדי ישראל ואנחנו החזרנו להם את זה".

כזכור, יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד נשא הערב את נאום הפתיחה של מערכת הבחירות בכנס פתיחת הקמפיין של מפלגת יש עתיד. בדבריו תקף לפיד בחריפות את נתניהו ושרי הממשלה, ופיזר הבטחות על הפעולות שהוא יבצע כראש ממשלה…

לפיד לא וויתר על ההשתלחות הקבועה בחרדים ובמפלגות החרדיות, וטען: "סגן השר ליצמן יודע שמערכת הבריאות צריכה עוד ארבעה מיליארד וחצי שקלים, אבל ח"כ ליצמן מעדיף לקחת את התקציב הזה לכספים קואליציונים".

הוא הדגיש שלא מדובר בהסתה נגד החרדים, אבל בפועל המשיך לתקוף את המפלגות החרדיות על – כביכול – העדפת האינטרסים הצרים שלהן על פני האינטרסים של המדינה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו