היתרונות של לוחות שעם בעסק

לוח שעם יכול לשמש למגוון של מטרות ולא רק להיות לוח הודעות ביתי. לוח שעם יכול להתאים לשימוש גם במשרדים ובבתי עסק הודות ליתרונותיו הרבים

לפניכם מספר שימושים אפשריים בלוחות שעם עסקיים, הן שימושים פנים ארגוניים והן שימושים בתחום שירות הלקוחות:

  • שימושים פנים ארגוניים – לוחות שעם יכולים לשמש ככלי להעברת הודעות ומסרים ארגוניים, להעברת מידע עסקי וכאמצעי לכתיבת מסרים אישיים במקום יומן פגישות.
  1. העברת הודעות ומסרים – לוח שעם יכול לשמש כלוח להעברת הודעות ומסרים שונים בין העובדים.
  2. העברת מידע – לוח שעם יכול להיות אמצעי להעברת מידע עסקי, למשל כדי ללמד קולגות איך לתפעל מכשיר חדש במשרד (מכונת האספרסו לדוגמא)
  3. אמצעי לכתיבת מסרים – כיום רובנו לא עושים שימוש ביומני פגישות אישיים ולוח שעם יכול להחליף אותם בהצלחה. למשל, הוא יכול להיות האמצעי שעליו נכתוב מסרים שאנחנו מעוניינים לזכור במקום ביומן הפגישות שלנו.
  • שירות לקוחות – לוח שעם יכול לשמש דרך להעברת מסרים ללקוחות, למשל ניתן לעשות בו שימוש בבתי קפה כדי לציין שלא מופיעות בתפריט (למשל מרק היום), להודיע באמצעותו ללקוחות על מבצעים שונים ועוד.

 

איפה לרכוש לוחות שעם?

המקום הטוב ביותר לרכוש לוחות שעם לעסק הוא באופן מפתיע אולי דווקא האינטרנט. באינטרנט יש מבחר לוחות שעם לכל מטרה עסקית שמתאימים לכל תקציב. בנוסף, לרכישה דרך האינטרנט של לוחות שעם יש יתרונות שאין בפלטפורמות רכישה אחרות, למשל:

  • חסכון בזמן – קניית לוחות שעם באמצעות האינטרנט חוסכת לכם הרבה זמן שכידוע שווה לכסף כמאמר הביטוי. בקנייה מקוונת אין צורך לעמוד בתור, למצוא חנייה ולהתחנן לקבל שירות מקצועי ממוכרן כלשהו.
  • מחיר – קנייה מקוונת של לוחות שעם נחשבת לזולה יותר מאשר קנייה בחנות פיזית. ברכישה כזו אתם נהנים ממבצעים ומהטבות שאין בחנויות פיזיות (לרוב נדרשת רק הצטרפות לרשימת תפוצה)
  • מבחר – רק באינטרנט יש מבחר לוחות שעם שמאפשר התאמה לדרישות עסקיות שונות, למשל לוחות שעם בגדלים שונים (החל מלוח שעם בגודל 20*30 ס"מ וכלה בלוח שעם בגודל 120* 240 ס"מ) , לוחות שעם עם מסגרות (מעץ, אלומיניום וכו'), לוחות שעם דקורטיביים ועוד. מבחר זה חוסך מכם התרוצצות בין חנויות שונות כדי למצוא את מבוקשכם וכאמור לעיל– "זמן שווה כסף".
  • התאמה אישית – רק באינטרנט תוכלו להזמין ולקבל לוחות שעם שמתאימים לדרישות העסקיות הספציפיות שלכם, למשל לוחות שעם במידות מיוחדות, לוחות שעם בעובי מיוחד, לוחות שעם עם מסגרות מסוגים שונים ועוד.
  • תמיכה בתעשייה הישראלית – כמו כל דבר בימינו גם רוב לוחות השעם שנמצאים בחנויות הפיזיות מיוצרים בסין. המשמעות היא לא רק שהאיכות שלהם נמוכה ואינה מותאמת לצרכים עסקיים, אלא גם שרכישה שלהם אינה תומכת בתעשייה המקומית ואינה מותאמת לדרישות הצרכן הישראלי.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו