צילומים: פלאש 90

"המגעים עם אגו"י מתקדמים. אחדות עם ש"ס? רק לאחר סקרי עומק"

המו"מ לריצה משותפת של כלל המפלגות החרדיות בבחירות הקרובות: ח"כ יעקב אשר מביע הערב אופטימיות באשר לחתימת הסכם בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל', אך מסביר מדוע ריצה משותפת עם ש"ס מורכבת יותר

המגעים לאחדות חרדיות בבחירות הקרובות: ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) העניק הערב ראיון לרדיו 'קול חי' במהלכו התייחס בהרחבה לנושא.

בתחילת הראיון התייחס אשר להתקדמות במו"מ בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל' ואמר: "יש בשורה גדולה מאד בכך שהציבור רואה את 'יהדות התורה' על שני מרכיביה שלושה חודשים לפני הבחירות באחדות אמיתית מבלי להתכתש במשך חודשים ולהגיש את הרשימה ברגע האחרון".

אשר העריך כי "ההסכם מתקדם, מקווה שכבר מחר נוכל לברך על המוגמר בינינו ליהדות התורה". אשר ציין כי "בגלל אופי העבודה בכנסת, הנוסחה האמיתית והכי יעילה זה שוויוניות מלאה בין שתי המפלגות מבלי להכנס לדקויות של אחוזים לכאן או לכאן כפי שיכול לבא לידי ביטוי ברמה המוניציפאלית".

בענין חיבור אופציונלי עם ש"ס אמר אשר: "ההחלטה היא לא פשוטה, צריך לקבל אותה אחרי סקרי עומק ובדיקות מקיפות. אין ספק שהציבור החרדי מאחדות כזאת יכול להתלכד ולהתלהב וזה יביא למיצוי הפוטנציאל הגדול של כלל הציבורים הגדולים. מצד שני צריך לחשוב שזה בעצם ש"ס הייתה תנועה המונית שלא רק חרדי אלה גם מסורתי ולא דתי אפי' והם רוצים את ההנהגה של המועצת ודרכו של מרן הרב עובדיה זצ"ל. לכן הפחד שאותם קהלים שש"ס הייתה אופציה ועכשיו אנחנו מוותרים עליהם מראש".

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו