צילום: דוברות זק"א

טרגדיה: אמו של ח״כ פולקמן נדרסה למוות ביציאה ממטה המפלגה

אמו של חבר הכנסת רועי פולקמן היא האישה בת ה-78 שנפגעה היום מפגיעת משאית ברחוב נחלת יצחק לאחר שביקרה במטה "כולנו". במערכת הפוליטית הביעו תנחומים על מותה הטראגי. ראש הממשלה כתב מכתב תנחומים. גם במפלגת כולנו הביעו צער על התאונה

אמו של חבר הכנסת ויו"ר סיעת "כולנו" רועי פולקמן, נהרגה היום (שלישי) מפגיעת משאית בעת שיצאה ממטה המפלגה ברחוב נחלת יצחק בתל אביב. פולקמן ספד לאימו: "כואב לי שלא הספקתי להיפרד מאמא היום בפעם האחרונה".

"על הכביש בפינת הרחובות בסמוך לגלגלי המשאית שכבה אישה כבת 78 מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד", סיפרו יששכר וייס ונתי ימין, שניהם חובשי מד"א. "ביצענו בה בדיקות רפואיות ראשוניות אבל היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ובסיוע רופאה שהזדמנה למקום נקבע מותה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר את תנחומיו לח"כ פולקמן. בהודעה ששלח כתב: "בשמי ובשם משפחתי אנו שולחים תנחומים מעומק הלב לח"כ רועי פולקמן ולמשפחתו, על מותה הטראגי של אמו נעמי ז"ל. יחד עם רבים בעם אנו מבקשים לחזק אותם ביגונם ובשעתם הקשה".

ח"כ יהודה גליק מהליכוד כתב, "הלב בוכה ונקרע מהבשורה הקשה והנוראה הזו. חיבוק ענק לידיד וחבר אמת רועי".

ממפלגת כולנו נמסר: "חברי מפלגת כולנו מביעים את תנחומם הכנים והעמוקים לרועי, בנה היחיד ולכל משפחתו".

יו"ר תנועת ש"ס, שר הפנים אריה דרעי כתב עם היוודע דבר התאונה: "‏סיעת ש״ס משתתפת באבלו הכבד של ח״כ רועי פולקמן על פטירת אמו, נעמי פולקמן ז״ל, שנהרגה הערב בתאונת דרכים בת״א. כאב קשה מנשוא לאבד אמא. יהי זכרה ברוך".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו