צילום: פלאש 90

שוב: 'מעיני הישועה' במקום הראשון בשביעות רצון המטופלים

סקר שביעות רצון המטופלים של משרד הבריאות קבע שוב: מעיני הישועה במקום הראשון עם דירוג 85% בציון הכללי. "בית החולים מושתת על ערכים של שירות ושימת המטופל במרכז", נמסר מביה"ח

שביעות רצון רבה נרשמה במרכז הרפואי מעיני הישועה לאור פרסום דו"ח משרד הבריאות המציב את 'מעיני הישועה' במקום הראשון בישראל בשביעות רצון המטופלים. מעיני הישועה זכה לציון הגבוה ביותר בדו"ח עם 85% שביעות רצון. זהו הפעם השלישית שמעיני הישועה מגיע למקום הראשון בשביעות רצון המטופלים בדו"חות של משרד הבריאות.

הדו"ח מתבסס על נתוני מחקר עומק שביצע אגף השירות במשרד הבריאות, לבחינת חווית המטופל במחלקות אשפוז בבתי החולים הכלליים בישראל.

הסקר הינו חלק מתוכנית סקרי חווית מטופל לאומיים שעורך משרד הבריאות בשנים האחרונות.

אוכלוסיית הסקר כללה מטופלים מעל גיל 18 שהיו מאושפזים והשתתפו בו כ-11,000 מטופלים מ-26 בתי חולים.

בנוסף מעלה הדו"ח כי מעיני הישועה נמצא במקום בו הכי מעט מטופלים נאלצו לשהות במסדרון במסגרת ימי האשפוז, בשל עומס וחוסר מקום אשפוז בחדרים. רק 1% מבין החולים טופלו במסדרון, נתון הנמוך ביותר מכלל בתי החולים בישראל.

מנכ"ל המרכז הרפואי מעיני הישועה מר שלמה רוטשילד: "אנו גאים להמשיך כמסורת קבועה בשביעות רצון המטופלים במערך הבריאות בישראל. תוצאות הדו"ח משקפות את חזון בית החולים המושתת על ערכי שירות, כבוד האדם ושימת המטופל במרכז.

"אני מודה למטופלים על האמון שהם נותנים בנו ולצוות בית החולים שממשיך לתת את כולו למען טיפול מקצועי עם נשמה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו