צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

"היו ימים": ליברמן שוב התנגח בחרדים; בש"ס הזכירו לו נשכחות

במסגרת קמפיין ההסתה והשיסוי שלו, אביגדור ליברמן לא מפספס אף הזדמנות להתנגח בציבור החרדי ונציגיו. הבוקר ניצל ליברמן את האירועים בטבריה לעוד הודעה פוגענית, מה שגרם לש"ס להזכיר לו הצהרות מימים בהם אחוז החסימה פחות איים עליו

אביגדור ליברמן ממשיך בקמפיין ההסתה והשיסוי שלו ולא מפספס אף הזדמנות להתנגח בציבור החרדי. הבוקר מצא ליברמן הזדמנות נוספת בדמות מתקפה נגד החרדים המתגוררים בטבריה ומנהלים מאבק לגיטימי נגד ההתנכלות של ראש העיר, רון קובי.

"נדהמתי לשמוע שהחרדים בעיר טבריה הכריזו על תפילה המונית כנגד ראש העיר וגם מאיימים במרד מיסים", כתב הבוקר ליברמן, "כדאי להזכיר שהאבות המייסדים של הציונות: הרצל, פינסקר וז'בוטינסקי, מאוד אהבו את מסורת ישראל ואף שאבו רעיונות מהמקורות שלנו לצורך גיבוש תפיסתם המדינית והחברתית. עם זאת, הם מעולם לא הקפידו על שמירת שבת וכשרות. גם טרומפלדור, החלוצים והבית"רים לא בדיוק נמנו עם שומרי המצוות".

לדבריו, "אם היינו מחכים לגפני, ליצמן ודרעי – המדינה היהודית לעולם לא הייתה קמה. לכן אני קורא לציבור החרדי להתנתק מחבורת העסקנים האינטרסנטית, להתגייס לצה"ל ולצאת לעבודה. אני קורא לכולנו לאמץ את העיקרון הפשוט: חיה ותן לחיות".

במפלגת ש"ס הגיבו לדברים והזכירו לליברמן הצהרות מימים אחרים. "היו ימים בהם חשבת "ששלמות העם חשובה משלמות הארץ". כנראה שמצוקת המנדטים מובילה אותה לחרחר ריב ומדון בתוך החברה הישראלית. גם אתה יודע, שזכותנו ההיסטורית והצודקת על ארץ ישראל מקורה בתנ"ך, ובלעדיו גם לראשי הציונות לא הייתה אפשרות להקים כאן מדינה", כך בהודעת המפלגה.

עוד נמסר כי "ש"ס איננה מכריחה איש לקיום מצוות אך היא מייצגת ציבור ענק הרוצה מדינה יהודית המכבדת את המסורת ואת שומרי המצוות. אותו ציבור קיים גם בטבריה ומעוניין להמשיך לחיות בדו-קיום ובכבוד הדדי. אנו קוראים לך לחזור ולהיות הקול השפוי המחבר בין המגזרים ולא המפריד".

בתמונה: התזכורת של ש"ס לליברמן מתוך אתר YNET

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מסית נגדנו כראשון הגרועים ……………

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו