צילומים: פלאש 90

בינתיים בגוש השמאל-מרכז: 'חוסן לישראל' במתקפה חריפה על לפיד

ב'חוסן לישראל' מגיבים בזעם למסרים שהשמיע אתמול יו"ר 'יש עתיד' בנוגע ליוזמת האיחוד בין המפלגות. גורם בסביבת גנץ: "הם יוצאים מנקודת הנחה שיש בחירות כלליות נוספות בעוד שנה-שנתיים, ובגלל זה מחמיצים הזדמנות להוביל למהפך"

בצל ההתגוששות בימין לקראת הגשת הרשימות לכנסת, גם בשמאל לא שקט: ב'חוסן לישראל' זועמים על המסרים שהשמיע יו"ר יש עתיד אתמול במהלך אירוע הצגת רשימת המפלגה.

גורם בסביבתו של גנץ אמר לחדשות 12: "רק פוליטיקה עניינה אותם, שום דבר מעבר לזה. הם יוצאים מנקודת הנחה שיש בחירות כלליות נוספות בעוד שנה-שנתיים".

לדבריו, "ב'יש עתיד' מחמיצים הזדמנות להוביל למהפך".

כזכור, במהלך הצגת הרשימה נאם לפיד התייחס למגעים עם גנץ לאיחוד ואמר כי הם נמשכים: "האופציה נמצאת על השולחן. אני לא אוריד אותה עד הרגע האחרון, נהפוך כל אבן. בניגוד לכל מה שפורסם, אין בכלל דיון עם בני גנץ על מיקומים. ראשון, שני, רוטציה. על זה מדברים בסוף המשא ומתן. אחרי שסוגרים את הדברים החשובים. מה שחשוב לי, הוא שנתנו לכם התחייבויות. אני רוצה תשובות ברורות על ההתחייבויות האלה".

לפיד הוסיף: "אנחנו פה כי התחייבנו לשינוי במדינת ישראל. המטרה היא להקים מפלגת שלטון. המטרה היא לנצח. אבל למפלגת שלטון צריכה להיות מדיניות. אי אפשר ללכת לבחירות בלי שאנשים יידעו מה העמדות שלך. אנחנו התחייבנו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו