לקראת הגשת הרשימות: מועצת חכמי התורה תתכנס מחר

מועצת חכמי התורה של שס תתכנס מחר כדי לקבוע את הרכב רשימת ש״ס לכנסת. בישיבת ישתתף השר דרעי שיביא את המצלתו לחברי המועצת. הכינוס יתקיים מחר ב-19.00 בערב במעונו של נשיא המועצת מרן חכם שלום כהן שליט״א

מועצת חכמי התורה של שס תתכנס מחר כדי לקבוע את הרכב רשימת ש״ס לכנסת. בישיבת ישתתף יו״ר המפלגה השר אריה דרעי שיביא את המצלתו לחברי המועצת. הכינוס יתקיים מחר ב-19.00 בערב במעונו של נשיא המועצת מרן חכם שלום כהן שליט״א, השוהה בימים אלו בשכונת רמות בירושלים.

על פי דיווח של איתי גדסי ב'קול חי' רשימת שס המסתמנת כעת היא, אריה דרעי, יואב בן צור, יעקב מרגי, חיים ביטון, דני סיידה, מיכאל מלכיאלי, ינון אזולאי, משה אבוטבול, שלמה דהן, ומיכאל פנחסי. ‏(סדר המקומות עוד צפוי להשתנות עד הרגע האחרון).

ביום ראשון השבוע נערך כינוס מועצת גדולי התורה של דגל התורה שיתקיים בביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א. המועצת אישרה את הרכב הרשימה של סיעת 'דגל התורה'. וכצפוי לא היו שינויים בצמרת הרשימה שתישאר כפי שהיא היום: ח"כ משה גפני במקום הראשון, מקלב במקום השני ואשר במקום השלישי.

את המקום הרביעי יאייש יצחק פינדרוס, ואילו במקומות החמישי והשישי יוצבו (בהתאמה) ח"מ פתח תקוה, אליהו ברוכי וח"מ העיר טבריה, דוד אוחנה. במקום ה-7 הוצב ראש מועצת רכסים לשעבר יצחק רייך.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו