צילום: אבי אוחיון / לע"מ

הרכש הביטחוני: האלוף במילואים טל רוסו ישוריין במפלגת העבודה

הדמות הביטחונית שגבאי חיפש: מפקד פיקוד דרום לשעבר מצטרף למפלגת העבודה וישובץ במקום השני השמור לשיריון היו"ר. מחר תתקיים מסיבת עיתונאים משותפת ליו"ר גבאי ולרוסו. כזכור גבאי הציע לרוביק דנילוביץ' ולחיים ילין שיריון ברשימה אך סורב

רכש חדש: האלוף במילואים ומפקד פיקוד דרום לשעבר טל רוסו מצטרף לרשימת העבודה וישוריין במקום השני, כך נמסר הערב (שלישי) בהודעת המפלגה.

יו"ר המפלגה אבי גבאי ורוסו יקיימו מחר בצהריים מסיבת עיתונאים משותפת בבית המפלגה בתל אביב.

שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ הגיב לאחר הצטרפותו ואמר: "ברוך הבא טל רוסו, עבדתי עם רוסו כשכיהנתי כשר הביטחון, והכרתי קצין אמיץ ואחראי עם ראיה רחבה שרואה בשילוב התפיסה הצבאית והמדינית כדרך להבטיח את ביטחון ישראל. רוסו הוא איש צוות שיודע לשתף פעולה ויוצר אוירה אופטימית לקראת כל משימה. אין לי ספק כי תרומתו תהיה חשובה למאבק העומד בפנינו".

גם ח"כ סתיו שפיר התייחסה לצירופו ואמרה: "ברוך הבא האלוף במיל' טל רוסו. מי שפיקד על מערכות מאתגרות והקדיש הרבה מחייו לביטחון המדינה הוא חיבור חשוב ביותר למפלגת העבודה, ושותף למאבקנו למען בטחון ישראל ועתידה של הציונות".

ח"כ רויטל סויד הגיבה: "ברוך הבא לאלוף במיל׳ טל רוסו. תוספת מכובדת לנבחרת מנצחת -יחד חוזרים לדרך חוזרים לעבודה".

אמש דווח כי רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע, סירב להצעת השיריון של אבי גבאי שהציע לו את המקום השני ברשימה של מפלגת העבודה. הפרסום הגיע שעה בלבד לאחר שנודע שח"כ חיים ילין – שהודיע השבוע על עזיבתו את מפלגת יש עתיד – סירב להצעת שיריון אחרת של יו"ר העבודה, שהציע לו לקבל את המקום העשירי ברשימה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו