נתניהו משיב לגנץ: "האנגלית שבפי היא כלי במלחמת ההסברה שלנו"

ראש הממשלה נגד הרמטכ"ל לשעבר: "פיקדתי על מבצעים רבים מעבר לקווי האוייב, נפצעתי במבצע לשחרור חטופי מטוס סבנה, כמעט איבדתי את חיי בקרב אש בתעלת סואץ, סיכנתי את חיי פעם אחר פעם למען המדינה שאתה מוכן לסכן בנסיגות"

ראש הממשלה נתניהו פרסם הבוקר סרטון מיוחד בו שף ותקף את בני גנץ על אמירותיו אתמול, "בני גנץ, תתבייש לך. אתה תוקף אותי, חייל וקצין בסיירת מטכ״ל, שפיקדתי על מבצעים רבים מעבר לקווי האוייב, שנפצעתי במבצע לשחרור חטופי מטוס סבנה, שכמעט איבדתי את חיי בקרב אש בתעלת סואץ, שסיכנתי את חיי פעם אחר פעם למען המדינה שלנו, שאתה מוכן לסכן בנסיגות חד צדדיות ובתמיכה שלך בהסכם המסוכן עם איראן".

"ועל מה עוד אתה תוקף אותי? על האנגלית שבפי, האנגלית שהיא כלי ראשון במעלה במלחמת ההסברה שלנו ושסייעה לי רבות להביא את יחסי החוץ שלנו לשיא של כל הזמנים. בני, תתבייש לך".

"אני מבקש להודות לחבריי לנשק מסיירת מטכ"ל לרוחב הקשת הפוליטית שיצאו נגד הדברים המקוממים הללו והתייצבו מאחורי האמת. אזרחי ישראל, בבחירות הקרובות תדרשו גם אתם להתייצב, להתייצב ולבחור בין ממשלת שמאל חלשה בראשות בני גנץ לבין ממשלת ימין חזקה בראשותי".

מפלגת חוסן לשיראל בראשות בני גנץ השיקה אמש את רשימת המועמדים שלה לקראת הבחירות לכנסת ה-21. בנאומו של גנץ הוא תקף חזיתית את נתניהו. "כאשר אני שכבתי בתעלות הבוץ עם חייליי בלילות חורף קפואים, אתה, בנימין נתניהו, עזבת את ישראל כדי ללמוד אנגלית ולתרגל אותה במסיבות קוקטייל מפוארות. בימים שבהם פיקדתי על יחידת שלדג במבצעים מסכני חיים במדינות אויב, אתה, בנימין נתניהו, פילסת את דרכך באומץ ובנחישות בין עמדות איפור באולפני טלוויזיה".

"בשעה שאני הכשרתי דורות של מפקדים ולוחמים, אתה לקחת שיעורי משחק בסטודיו בניו יורק. ובלילות המתח והדריכות שבהם נרדמתי לשעת שינה חטופה במדים ונעליים, אתה, בנימין נתניהו, חדרת לעמדות המדידה של מעצבי החליפות הנחשבים בעולם, ושבת בשלום לבסיסך במלונך היוקרתי", דברי גנץ.

בתגובה לנאומו נמסר אתמול ממפלגת הליכוד: "הבחירות הן בין ממשלת ימין בראשות נתניהו, לבין ממשלת שמאל בראשות בני גנץ. גנץ שתומך בנסיגות חד צדדיות ובהסכם הגרעין הרע עם איראן נהנה מתמיכת השמאל, אבו מאזן ואיראן. בניסיון הכלכלי היחיד בחייו הוא פשט את הרגל. נתניהו היה קצין מצטיין בסיירת מטכ"ל, נפצע בקרב עם מחבלים, נלחם בהסכם הגרעין הרע עם איראן והציל את כלכלת ישראל. הבחירה בין הצלחה לכישלון ובין ימין לשמאל".

אחרי הנאום פרסם נתניהו תגובה וכתב: "בני גנץ, תתבייש לך. כחייל וכקצין בסיירת מטכ״ל סיכנתי את חיי פעם אחר פעם למען המדינה. נפצעתי בקרב עם מחבלים. כמעט איבדתי את חיי בקרב אש בתעלת סואץ למען ביטחון המדינה שאתה רוצה לסכן בנסיגות חד צדדיות ובתמיכה בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן. אזרחי ישראל יבחרו בין ממשלת ימין חזקה בראשותי לבין ממשלה שמאל חלשה בראשותך".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גנץ, ילד מגודל,
אפילו לנאום הוא לא יודע,
מסכן, כנראה שהפעם לא ניסחו לו את הנאום..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו